نورچشمی برانکو در راه بازگشت به پرسپولیس


نورچشمی برانکو در راه بازگشت به پرسپولیس

احمد نوراللهی هافبک ملی پوش شباب الاهلی، که در این فصل دوران خیلی موفقی را با تیم خود سپری نکرده، در آستانه جدایی از باشگاه اماراتی قرار گرفته است.

احمد نوراللهی هافبک ۲۹ ساله ملی پوش، در ابتدای فصل جاری پس از هفت سال پرسپولیس را به مقصد شباب الاهلی امارات ترک کرد. احمد که از ارکان موفقیت ها و قهرمانی های فصول اخیر سرخپوشان بود، پس از اینکه جای ثابتی در تیم اسکوچیچ برای خود دست و پا کرد، لژیونر شدن را به ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی ترجیح داد.

در آغاز فصل اوضاع برای نوراللهی در فوتبال امارات بد پیش نمی رفت تا اینکه به تدریج جایگاه ثابت خود را در ترکیب شباب الاهلی از دست داد. در ادامه باز هم به تفکرات تاکتیکی جرارد زاراگوزا سرمربی تیم اماراتی بازگشت و عملکرد نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشت. هافبک آزادشهری شباب الاهلی، در این فصل ۲۲ بازی برای تیم رده پنجمی امارات انجام داده و موفق به زدن ۳ گل هم شده است.

امروز خبری از اطراف باشگاه شباب الاهلی مبنی بر جدایی نوراللهی در پایان فصل مخابره شد. شایعه ای که در نیم فصل هم شنیده می شد، حالا رفته رفته رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرد. سایت ترانسفرمارکت نیز در گزارشی عنوان کرد که نورالهی قصد جدایی از شباب الاهلی را دارد و مبلغ رضایتنامه او حدود ۳۰۰ هزار یورو خواهد بود.

نورچشمی برانکو در راه بازگشت به پرسپولیس

در همین راستا باشگاه پرسپولیس که در پست هافبک باکس تو باکس در این فصل بیشترین ضربه را خورده، قطعا برای بازگرداندن هافبک سابق خود اقدام خواهد کرد. رضا اسدی که به عنوان آلترنانیو نوراللهی جذب شد، موفق نشد که جای خالی شماره هشت سابق قرمزهای پایتخت را به خوبی پر کند و اکثر هواداران پرسپولیس رضایت چندانی از وی ندارند.

به احتمال قوی باشگاه پرسپولیس در روزهای آتی شرایط جذب احمد نورالهی را بررسی می‌کند و اگر باشگاه اماراتی با پرداخت مبلغ رضایتنامه در دو مرحله موافقت کند، هافبک ملی پوش باز هم لباس قرمز پرسپولیس را به تن خواهد کرد. بدون شک بازگشت نوراللهی می تواند بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس و کادرفنی این تیم باشد که قصد دارند بار دیگر بر قله فوتبال ایران بایستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا