شهرداری کرج : فعالیت جهادی در مدیریت شهری کرج شکل گرفته است


شهرداری  کرج : فعالیت جهادی در مدیریت شهری کرج شکل گرفته است

کرج - ایرنا - شهردار کرج با اشاره به اهمیت سرعت بخشی در اجرای پروژه های عمرانی ف اعلام کرد: فعالیت جهادی پس از روی کارآمدن شورای ششم در این کلانشهر شکل گرفته است.

به گزارش ایرنا، مصطفی سعیدی سیرایی روز یکشنبه در نشست بررسی اجرای طرح های جهادی سپاه و مجموعه مدیریت شهری کرج که با حضور فرماندهان بسیج ادارات استان البرز بر گزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در عرصه طرح رزمایش جهاد و امیدآفرینی که قرار است از سوم تا سیزدهم خرداد ماه جاری در سطح کشور برگزار شود، با همکاری و تعامل خوش بدرخشیم.

وی با بیان اینکه پیش از مطرح‌شدن این طرح، شهرداری کرج از آغاز شورای ششم، مشابه آن را با عنوان جمعه‌های جهادی، (علمداران خدمت) برگزار کرده و اجرای آن همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری با تفکر بسیجی و جهادی اقدامات خود را اجرا کرده و خوشبختانه در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: طرح (علمداران خدمت) ابتدا در شهرداری و حوزه‌های بسیج این نهاد، اجرا می‌شد که به‌تدریج گروه‌های جهادی، هلال‌احمر، خادم یاران امام رضا (ع) و برخی دیگر از نهادهای خدمت رسان به شهرداری ملحق شدند و ما توانستیم این طرح را به‌خوبی اجرا کنیم.

این مسوول ضمن یادآوری تلاش مضاعف مدیران مجموعه مدیریت شهری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر در این دوره، بیان داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از آغاز فعالیت شورای ششم، به جرات می‌توان گفت، شهرداری کرج از دستگاهی خدمت رسان به دستگاهی اجتماعی تبدیل‌ شده است.

سعیدی سیرایی خاطرنشان کرد: در اجرای رزمایش جهاد و امیدآفرینی نیز شهرداری سعی دارد علاوه بر کمک به مجریان طرح، وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهد.

شهردار کرج گفت : مناطق سه ، چهار ، پنج ، ۶ و ۱۰ شهرداری کرج از جمله مناطقی است که اجرای رزمایش در آن پیش‌بینی‌شده است و ضرورت دارد تا مناطق دیگر معین این مناطق در اجرای رزمایش باشند.

وی ادامه داد: در اجرای این رزمایش منطقه یک شهرداری معین منطقه ۱۰ شهرداری ، منطقه هفت معین منطقه پنج و مناطق ۲، هشت و ۹ نیز معین مناطق سه و چهار هستند و منطقه ۶ نیز به دلیل دارا بودن امکانات و ادوات لازم، به‌تنهایی مجری این رزمایش خواهد بود.

سعیدی سیرایی اضافه کرد: سازمان‌های عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و مدیریت پسماند شهرداری نیز ماشین‌آلات و ادوات خود را به مناطق یادشده اعزام کنند.

شهردار کرج با ارائه پیشنهادهایی از جمله اجرای آموزش تفکیک از مبدأ پسماندها در مدت‌زمان رزمایش از سوی سازمان مدیریت پسماند، خواستار همکاری دستگاه‌های مربوطه در جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز نیز شد.

این مسوول در پایان با بیان اینکه بسیاری در تلاشند مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب ناامید کنند، گفت: امید است بتوانیم از ظرفیت ایجادشده به نحو احسن استفاده کنیم و در کنار هم نشاط و امید را در شرایط کنونی به مردم بازگردانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!