میلانو و پیکان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


میلانو و پیکان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

همکاری های والیبالی مشترک دو باشگاه پیکان ایران و میلانو ایتالیا رسمی شد.

به گزارش "ورزش سه"، "کلایدیو گالی" نماینده تام الاختیار رییس باشگاه میلانو ایتالیا "لوسیانو فوزارو" که به دعوت باشگاه پیکان جهت مذاکرات برای عقد تفاهم نامه همکاری با باشگاه پیکان در زمینه والیبال به تهران سفر کرده بود صبح امروز مذاکرتی با امیر عطابخش مدیر عامل و محمود شیعی و اسحاق اینانلو رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره باشگاه داشت و پس از بحث و تبادل نظر مربوطه توافقات نهایی انجام پذیرفت و طرفین تفاهم نامه همکاری بین دو باشگاه امضاء کردند .
موضوعاتی که باشگاه پیکان و میلانو به عنوان دو باشگاه پرافتخار در آسیا و اروپا توافق کردند، مربوط به ایجاد و راه اندازی و ساز و کار مشترک برای تربیت بازیکنان در رده های پایه و کمک به تیم های ملی ،تبادل تجربیات در زمینه سازمان های ورزشی و تاسیس آکادمی مشترک پیکان-میلانو است.
ضمنا در این دیدار کلایدیو گالی پیراهن شماره یک میلانو را که اسم امیر عطابخش در پشت آن حک شده بود ، به رسم شروع همکاری های مشترک طرفین به مدیر عامل باشگاه پیکان اهداء کرد.
کلایدیو گالی که دیدار های نیمه نهایی و فینال جام باشگاه های آسیا را از نزدیک مشاهده کرد، صبح امروز تهران را به مقصد میلان ترک‌ کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج