یک بام و دو هوای نمایشگاه کتاب در بخش مجازی


یک بام و دو هوای نمایشگاه کتاب در بخش مجازی

برخی کتاب‌ها که در بخش حضوری نمایشگاه کتاب به فروش رفته بود، بدون اعلام عدم موجودی در سایت، از سوی مردم خریداری شد.

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برخی از ناشران به درخواست خریداران، کتاب‌هایی را که باید از طریق پست ارسال می‌کردند، به صورت حضوری به دست آنها رساندند. در حالی که کتاب از طریق بستر مجازی نمایشگاه خریده شده بود.

آزاده نظر‌بلند مسئول کمیته پاسخگویی و راهنمایی مراجعه‌کنندگان نمایشگاه، در این باره گفت: ناشران می‌دانند که رسید بسته‌های ارسالی باید از سوی شرکت ملی پست ایران درب منزل خریدار تایید شود و تا زمانی که رسید محموله به درب منزل خریدار تایید نشود، نمایشگاه کتاب با آنها تسویه حساب نمی‌کند.

از طرفی، یکی از نگرانی‌های خریداران بابت عدم موجودی کتاب‌های خریداری شده و اعلام این عدم موجودی بعد از سفارش کتاب و اتمام زمان نمایشگاه مجازی کتاب است. نظر‌بلند در این باره هم گفته است، در بخش ناشران داخلی مشکلی تا به الان پیش نیامده، اما در بخش ناشران لاتین و عرب به دلیل اینکه این کتاب‌ها تک نسخه‌ای یا دو نسخه‌ای بود و در بخش حضوری نمایشگاه کتاب به فروش رفته بود، بدون اعلام عدم موجودی در سایت، خرید کتاب از سوی خریدار با مشکل مواجه شده بود.

بخش حضوری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ساعت ۲۰ روز گذشته به پایان رسید و بخش مجازی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه در دسترس علاقه‌مندان به کتاب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید