سیاست‌های اقتصادی با کار کارشناسی دقیق و با کمترین آسیب به مردم اجرایی شود


سیاست‌های اقتصادی با کار کارشناسی دقیق و با کمترین آسیب به مردم اجرایی شود

کرمانشاه - ایرنا - دادستان کل کشور با اشاره به اینکه سیاست ارز 4200 تومانی فسادزا و اصلاح این ساختار اجتناب ناپذیر بود، گفت: از مدیران انتظار داریم با کار کارشناسی دقیق و کمترین آسیب به مردم این سیاست‌ای اقتصادی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» روز یکشنبه در اولین اجلاسیه شهدای حقوقدان غرب کشور که جهت معرفی ۱۹ شهید حقوقدان استان های کرمانشاه، کردستان، همدان و مرکزی در سرسرای تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، افزود: امروز به دلیل جنگ اوکراین و روسیه همه کشورهای غربی با افزایش قیمت کالاها مواجه هستند اما یک جنگ اقتصادی را با مردم ایران آغاز کرده اند و به دنبال این هستند مردم را از نظر معیشتی در تنگنا قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن از تهاجم اقتصادی اخیر این است که مردم را در برابر سیاست های کلی نظام و انقلاب قرار دهند، گفت: کشورهای غربی خودشان اعتراف کردند که تحریم ها هم برای نیل به اهداف شومشان کارساز نبوده و مردم هم که سالها و در بحران های مختلفی چون جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادگی کردند، در این جنگ اقتصادی هم دشمن را با خواری و حقارت شکست می‌دهند.

دادستان کل کشور تهاجم فرهنگی را یکی دیگر از حربه های دشمن برای شکستن مقاومت مردم دانست و اظهار داشت: امروز دشمن از گلوله های آتشین برای مقابله با مردم استفاده نمی‌کند، آنها در فضای مجازی و با برنامه های متنوع خود هویت ایرانی و اسلامی مردم و جوانان را هدف قرار داده اند لذا شناخت ترفند دشمنان و نحوه مقابله با آنها امروز ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به اینکه در طول تاریخ هیچ حادثه ای مانند انقلاب اسلامی سراغ نداریم که مردم و مسئولان همراه و همدل بر مشکلات و موانع فائق آمده باشند، گفت: نقش مردم نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی بلکه در استمرار آن، جنگ تحمیلی و تا به امروز بی بدیل است و دشمنان در این سالها خصوصا در جنگ تحمیلی هرچه داشتند رو کردند و اگر حضور مردم و جوانان نبود این انقلاب به سرمنزل نمی رسید.

وی نقش علمای شیعه و سنی را در ایجاد وحدت و مقابله با نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان مثال زدنی توصیف کرد و ادامه داد: شهدای جنگ تحمیلی هیچگاه سنگر را خالی نکردند و در برابر دشمنان ایستادند کما اینکه در عملیات مرصاد آن حماسه ها را آفریدند و حضور مردم سراسر کشور در مناطق غرب کشور و شکست دادن دشمنان هرگز از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه استان های غرب کشور از حساسیت و امتیاز خاصی برخوردار هستند و اولین منطقه ای بودند که مورد تهاجم رژیم بعث قرار گرفتند، گفت: شهرهای مرزی این استان ها و مردم آنها رودرروی دشمن قرار داشتند و حماسه های بزرگی آفریدند لذا امروز جوانان باید در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند.

در انتهای این مراسم از پوستر اجلاسیه، سالنامه و آلبوم و لوح یادبود شهدای حقوقدان غرب کشور رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!