واردات تریلر یخچال دار کارکرده، ظلم در حق سلامت مردم است!


واردات تریلر یخچال دار کارکرده، ظلم در حق سلامت مردم است!

در جریان نمایشگاه خودرو تهران و در غرفه ماموت، از تریلر هوشمند این شرکت رونمایی شد. مدیر عامل گروه ماموت در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به قابلیت‌های محصول جدید ماموت و سهم 90 درصدی ماموت از بازار...

در جریان نمایشگاه خودرو تهران و در غرفه ماموت، از تریلر هوشمند این شرکت رونمایی شد. مدیر عامل گروه ماموت در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به قابلیت‌های محصول جدید ماموت و سهم 90 درصدی ماموت از بازار تریلرها، به واردات تریلرهای دست دوم از اروپا نیز اشاره کرد. وی اشاره کرد که قطعا قیمت تریلر دست دوم اروپایی از تریلر نو ایرانی کمتر است، در حالی‌که تریلرهای ایرانی قیمت کمتری در مشابه با نمونه‌های مشابه خارجی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: تریلرهای یخچال دار اروپایی عمری بین 5 الی 10 سال دارند و در طول دوره فعالیت خود انواع محصولات دامی را جابجا می‌کنند. از این رو وارد کردن آن‌ها از نظر بهداشتی به صلاح نیست. مدیر عامل دنیای ماموت در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: اگر فردی بتواند تریلر نو خارجی را با قیمتی کمتر از نمونه مشابه داخلی پیدا کند، یک تریلر نو به وی هدیه خواهیم داد.

به گفته مومنی، براساس صورتجلسه ای که در دفتر معاون اول رئیس جمهور به امضای تولیدکنندگان و دولت رسیده، قرار شده است که هر وقت ظرفیت تولیدکنندگان تریلر پاسخ گوی تعهداتشان نبود، شاهد آغاز واردات تریلر و تریلی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!