قرارگاه جمعیت در کرمان راه‌اندازی می‌شود


قرارگاه جمعیت در کرمان راه‌اندازی می‌شود

کرمان - ایرنا- مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان گفت: قرارگاه جمعیت طی روزهای آتی در استان راه اندازی می‌شود تا در این زمینه اقدامات لازم برای حمایت از خانواده و رشد جمعیت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا نرجس بحرآسمانی روز یکشنبه در همایش روز ملی جمعیت در محل اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان افزود:با تحقق این مهم بند بند قانون در این بحث اجرا خواهد شد اما باید اقناع سازی، تبیین و فرهنگ‌سازی انجام گیرد.

وی به نظرات و دیدگاه های مقام معظم رهبری از سالیان گذشته در خصوص جمعیت پرداخت و گفت: مساله جمعیت ابر بحران قرن ما می تواند باشد متاسفانه باوجود تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به این مقوله این مهم در حد مکتوب ماند و هیچ اتفاقی نیفتاد.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان به مساله اقناع سازی، تبیین و فرهنگ سازی که باید در زمینه جمعیت کار شود پرداخت و بیان کرد: مساله دیگر در این مقوله قوانین هستند که به صورت مناسب باید تصویب و اجرا شوند.

وی با اشاره به تبعات کاهش جمعیت نسل جوان گفت: تبعات و تاثیرات تک فرزندی در آینده برای جامعه باید تبیین شود.

قرارگاه جمعیت در کرمان راه‌اندازی می‌شود

محمود شیخ شعاعی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان نیز در این همایش از جمله عوامل تاثیرگذار بر جمعیت را در کنار بحث اقتصادی، مباحث فرهنگی دانست و تصریح کرد: امیدواریم در حوزه مباحث فرهنگی علما و صاحبان نظر به تبادل اندیشه و ارائه راهبرد بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟