طرح نظارت ضربتی بر فعالیت نانوایی‌ها در گلستان آغاز شد


طرح نظارت ضربتی بر فعالیت نانوایی‌ها در گلستان آغاز شد

گرگان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: طرح ضربتی نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها از امروز یکشنبه در 14 شهرستان این استان اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جمع خبرنگاران‌ در خصوص تصمیم‌گیری‌ها برای کاهش صف نانوایی‌ها و رفع مشکل خبازی‌ها اظهارداشت: طبق جلسه‌ای که با اتحادیه خبازان داشتیم، واحدهای نانوایی مکلف شدند ساعت و روزهای فعالیت را در مقابل نانوایی و نقطه قابل مشاهده برای عموم نصب کنند.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس تصمیم گرفته شده، ساعت کار نانوایی‌ها به صورت شناور خواهد بود تا ساعات بیشتری پخت نان در سطح شهرهای استان انجام شود و مردم با آرامش خاطر بهتری نان تهیه کنند.

وی اضافه کرد: تعداد تیم‌های نظارتی از امروز بیشتر شده و با دقت بیشتری بر فعالیت نانوایی‌ها نظارت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: از مردم انتظار داریم در این فرآیند نظارت به ما کمک کنند و در صورت مشاهده تخلف بخصوص در ساعات فعالیت نانوایی‌ها و تعطیلی‌های خودسرانه، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و ۱۳۵ به ما گزارش کنند.

دهنوی تصریح کرد: گشت‌های مشترک و مستقل دستگاه‌های نظارتی به صورت مستمر در شهرهای استان فعال هستند و روند نظارتی را با قدرت بیشتری پیگیری می‌کنند.

۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی در استان گلستان فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان