آزمون استخدامی 4 شرکت پتروشیمی پارس جنوبی برگزار می‌شود


آزمون استخدامی 4 شرکت پتروشیمی پارس جنوبی برگزار می‌شود

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت، از جمله شرکت‌های پتروپالایش کنگان، توسعه پتروشیمی کنگان، سروش مهستان عسلویه و نگین مهستان کنگان در منطقه پارس جنوبی (کنگان) خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت‌های مذکور بر اساس ضوابط و مقررات، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق‌دیپلم ، لیسانس و فوق‌لیسانس، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از انجام فرآیند آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کارمدت معین (تأمین اجتماعی) استخدام می‌کنند.

وی افزود: ظرفیت جذب در این آزمون استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر است که سهمیه جذب در مقاطع دیپلم و فوق‌دیپلم به صورت صد در صد بومی استان بوشهر و در مقطع لیسانس و فوق لیسانس به صورت حداقل جذب ۵۰ درصد نیروی بومی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: تاریخ برگزاری این آزمون ۲۰ خردادماه ۱۴۰۱ است و اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس نظارت لازم برای جذب حداکثری نیروی بومی در آزمون استخدامی پتروشیمی را بر اساس ضوابط و مقررات انجام خواهد داد.

اسدی گفت: دفترچه آزمون در همین هفته منتشر خواهد شد همچنین نحوه ثبت‌نام این آزمون صرفا به صورت اینترنتی است که جزئیات آن به اطلاع عموم خواهد رسید، لذا کارجویان مراقب افراد سودجو به هنگام ثبت‌نام باشند و فریب آگهی‌های تقلبی در این زمینه را نخورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر