پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان در آستانه سالگرد فتح خرمشهر


پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان در آستانه سالگرد فتح خرمشهر

فرمانده انتظامی استان اصفهان با صدور پیامی سالروز عملیات پیروزمندانه بیت المقدس در سوم خرداد سال 61 که منجر به آزادسازی خرمشهر شد را تبریک گفت.

به گزارش رکنا از اصفهان،در پیام سردار " محمدرضا میرحیدری"، فرمانده انتظامی استان اصفهان که در آستانه سوم خرداد، سالگرد فتح خرمشهر صادر شده آمده است:

« بی تردید حماسه سوم خرداد سال 61 تجلی ربانی رهروان نور است، این روز ، روز فتح ارزش هاست، ارزش هایی که برای تثبیت آن جان های معزز و معظمی نثار شد. سوم خرداد همچنین تجلی گر الطاف خداوندی بر ملت ایران است چون همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد."

سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران ، نمادی زیبا، غرور انگیز و به یاد ماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در دفاع از مرزو بوم و کیان ایران اسلامی است.

سوم خرداد یاد آور خودباوری ملتی است که با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پایمردی حماسه ای آفرید که در قرون اخیر بی بدیل بوده و به فتح ارزش های اسلامی منتهی شد و انشاء اله هم در ادامه به نابودی کامل جهانخواران، ظالمان و ستمگران خواهد انجامید.

رزمندگان اسلام با حماسه آفرینی خود در سوم خرداد سال 61 به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر تنها فتح یک خاک نبود بلکه فتح ارزش های ناب اسلامی و اعتقادی بود.

امروز که سال ها از آن حادثه بزرگ می گذرد یک نکته بسیار مهم را هرگز نباید از یاد ببریم که آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی همه مردم، مسئولان و نیروهای انقلابی کشور بود. یادمان باشد که فتح خرمشهر فقط و فقط با کمک و یاری الهی به دست آمد.

امروز هم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "خرمشهرها در پیش داریم" باید بدانیم برای اینکه بتوانیم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مقاومت کرده و پابرجا بمانیم بایستی مانند دوران دفاع مقدس وحدت، یکپارچگی و انسجام درونی خود را حفظ کنیم چرا که به فرموده امام عظیم الشأنمان وحدت، تنها رمز پیروزی است.

این جانب ضمن گرامیداشت سرداران شهید "محمد جهان آرا"، حاج "احمد کاظمی"، حاج "حسین خرازی" ، سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و همه شهدایی که در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند ،سالروز این نصر بزرگ را به خانواده های معظم و معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان، تبریک گفته و توفیقات همگان در مسیر پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت اله امام خامنه ای (مدظله العالی ) را از درگاه خداوند متعال خواستارم. »

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری

فرماندهی انتظامی استان اصفهان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟