مزایای پاسپورت دومینیکا


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مزایای پاسپورت دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در سال ۱۹۹۳ توسط دولت مشترک المنافع دومینیکا معرفی شد و به سرمایه گذاران خارجی این امکان را می دهد تابعیت کشور دومینیکا را کسب کنند.

در حال حاضر این برنامه شهروندی اقتصادی، یکی از بهترین و ارزان ترین و همچنین معتبرترین آنها می باشد.

متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به حضور فیزیکی و زندگی در این کشور و یا انصراف از تابعیت فعلی خود، تابعیت و پاسپورت دومینیکا. را در کمترین زمان دریافت می کنند

اخذ شهروندی و اقامت دومینیکا

برای اخذ اقامت دومینیکا دو گزینه کمک مالی به صندوق دولت و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در دومینیکا برای متقاضیان در دسترس می باشد.

طبق این روش ها برای کمک به صندوق مالی دولت، افراد تنها با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای متقاضیان مجرد و ۱۷۵ هزار دلار برای خانواده های ۴ نفره اقامت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می کنند.

برای اخذ پاسپورت دومینیکا تحت گزینه سرمایه گذاری، متقاضی ملزم به حداقل پرداخت ۲۰۰ هزار دلار می باشد.

زمان پردازش پرونده متقاضیان و دریافت شهروندی، حدودا ۶ ماه می باشد و این یکی از مهم ترین مزایای پاسپورت دومینیکا. می باشد

همچنین بدون نیاز به حضور فیزیکی و مهاجرت به دومینیکا می توانید در کوتاه ترین زمان پاسپورتی را دریافت کنید که امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا را به شما می‌دهد.

اعتبار پاسپورت برای افراد بالای ۱۶ سال، ۱۰ سال و برای کودکان زیر ۱۶ سال پنج سال می باشد.

مزایای شهروندی دومینیکا

به عنوان یک شهروند دومینیکا، می توانید از طیف وسیعی از مزایای آن استفاده کنید که عبارت است از:

سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا از جمله انگلستان، سنگاپور، هنگ کنگ و کشورهای عضو حوزه شنگن و ... .

معافیت مالیاتی بر روی درآمد، دارایی و همچنین ارث.

اقامت کامل، با حق زندگی و کار در دومینیکا.

حق داشتن تابعیت مضاعف.

عدم لزوم حضور و زندگی در دومینیکا قبل و بعد از اعطای شهروندی.

محرمانه بودن تمامی مراحل اخذ شهروندی و پاسپورت.

امکان اخذ تابعیت و پاسپورت برای همسر، فرزندان، والدین و همچنین خواهر و برادر متقاضی.

مزایای زندگی در دومینیکا

کشور دومینیکا یک بهشت گرمسیری سرسبز و یکی از زیباترین جزایر کارائیب است.

این طبیعت تقریباً دست نخورده با رودخانه ها و آبشارهای بی شمار و کوه های سرسبز به طور چشمگیری از جذابیت های این جزیره زیبا می باشد.

دومینیکا میزبان دومین چشمه آب گرم جهان و دارای جنگل های بارانی سرسبز و کوهستانی است که زیستگاه بسیاری از گونه های گیاهی، جانوری و پرندگان کمیاب است.

اقیانوس‌های شفاف و آرام دومینیکا فرصت‌های بسیار خوبی برای غواصی فراهم می‌کند و مکان‌های غواصی دیدنی از جمله کشتی‌های غرق‌ شده و حتی چشمه‌های آب گرم را در زیر آب دارد.

ویلاهای لوکس Bois Cotlette Estate مکانی هیجان انگیز برای سفری رویایی به دومینیکا می باشد که با جاذبه های طبیعی و امکانات رفاهی بی نظیر، یکی از بهترین مقاصد گردشگران به حساب می آید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

تردد بین المللی

دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند از شهروندی خود برای بهره مندی از سهولت بیشتر سفرهای بین المللی بدون ویزا استفاده کنند.

یکی از مهمترین جنبه های برنامه شهروندی اقتصادی یک کشور، اعتبار و قدرت پاسپورت است. هرچه یک پاسپورت به شما اجازه دسترسی بدون ویزا به کشورهای بیشتری را بدهد، گذرنامه قدرتمندتر است.

بنابراین یکی از مزایای کلیدی شهروندی دومینیکا، قدرت پاسپورت دومینیکا است که دسترسی بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور و مقصد در سراسر جهان را ممکن می‌سازد.

قدرت پاسپورت دومینیکا

قدرت و اعتبار پاسپورت دومینیکا یکی از اصلی ترین مزایای شهروندی این کشور است.

پاسپورت دومینیکا در رتبه ۳۴ جهان قرار دارد.

قدرت پاسپورت دومینیکا به دلیل میزان دسترسی بدون ویزا برای دارندگان در سطح جهانی است.

پاسپورت دومینیکا به شما این امکان را می دهد که به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

گذرنامه دومینیکا علاوه بر دسترسی کاملاً بدون ویزا به منطقه مهم شنگن، به دارندگان اجازه دسترسی بدون ویزا به کشور انگلستان را نیز می دهد.

این در حالیست که شهروندان کشورهای عضو حوزه شنگن نیز برای سفر به انگلیس نیاز به اخذ ویزا دارند.

این واقعیت که دارنده پاسپورت دومینیکا برای ورود به هیچ یک از کشورهای عضو حوزه شنگن و انگلستان نیازی به ویزا ندارد، قدرت پاسپورت دومینیکا را نشان می‌دهد که تعداد کمی از پاسپورت‌های جهانی امکان این دسترسی را دارند.

سفر به چین با پاسپورت دومینیکا

کشورهای مشترک المنافع دومینیکا و چین در روز دوشنبه ۲۲ نوامبر ۲۰۲۱ یک توافقنامه معافیت روادید متقابل را امضا کردند.

این توافق بلافاصله به اجرا درآمد و به شهروندان دومینیکا اجازه می دهد بدون نیاز به ویزا به چین سفر کنند.

این پیشرفت اخیر بر قدرت و اعتبار پاسپورت دومینیکا تاکید می کند زیرا تعداد کشورهایی که با چین موافقت نامه های لغو روادید دارند محدود است.

تاجران و سرمایه گذارانی که دارای پاسپورت دومینیکا هستند از امتیاز فرصت سرمایه گذاری بی شمار در چین که دومین اقتصاد بزرگ جهان و یکی از با ارزش ترین مراکز صنعتی و تجاری دنیا می باشد، برخوردار هستند.

روند درخواست پاسپورت دومینیکا

متقاضیان پاسپورت دومینیکا با ارائه اسناد و مطالب مربوط به پیشینه و مشخصات و اطلاعات فردی و هویتی اقدام می کنند.

افراد واجد شرایط اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و هیچ سابقه کیفری نداشته باشند. همچنین باید منبع سرمایه گذاری های خود را اعلام کنند.

متقاضیان با جمع آوری مدارک مربوطه و پس از بررسی های لازم توسط دولت دومینیکا در کمتر از ۴ ماه با حداقل سرمایه گذاری، موفق به دریافت پاسپورت این کشور می شوند.

به طور کلی برنامه اخذ تابعیت برای سرمایه گذاری ارائه شده توسط کشورهای مشترک المنافع دومینیکا را می توان یکی از بهینه ترین گزینه ها برای دریافت پاسپورت دوم نامید.

علاوه بر مزایایی که پس از اعطای شهروندی در دسترس قرار می گیرد، متقاضیان می توانند روی تکمیل سریع تمام مراحل لازم حساب کنند و در کوتاه ترین زمان و بدون شرط حضور تابعیت دوم خود را دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت