امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی


امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی

کمیته امداد و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با هدف ارائه خدمات فرهنگی، حمایتی و تحصیلی از دانش‌آموزان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان مدارس و مراکز غیردولتیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با هدف ارائه خدمات فرهنگی، حمایتی و تحصیلی از دانش‌آموزان نیازمند، با حضور حجت‌الاسلام علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد و احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی به امضاء رسید.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد در این مراسم با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، گفت: هدف از این تفاهم‌نامه حرکت به سمت کاهش نابرابری‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی و بهره‌گیری از توانمندی‌های دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت است.
حجت‌الاسلام علی جعفری با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ احسان نیکوکاری در مدارس و مراکز آموزشی افزود: ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و همچنین شناسایی دانش‌آموزان با استعداد در این تفاهم‌نامه پیگیری می‌شود.
وی حمایت همه‌جانبه از دانش‌آموزان نیازمند را از برنامه‌های کمیته امداد دانست و گفت: در قالب این تفاهم‌نامه، با هدف ارتقای کیفیت تحصیلی، دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت به مدارس هیات امنایی و غیر دولتی معرفی می‌شوند.
حجت‌الاسلام جعفری بر توسعه هنرستان‌های کار و دانش برای دانش‌آموزان تحت حمایت تاکید کرد و افزود: این مدارس با رویکرد مدیریت هیات امنایی در سطح کشور گسترش می‌یابد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد به صورت رایگان در مدارس هیات امنایی و غیر دولتی ثبت نام می‌شوند، گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در مدارس هیات امنایی و ۵ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیز به صورت رایگان در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند که این روند تداوم خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی