تن‌هاخ مهمان ویژه آخرین بازی فصل یونایتد (عکس)


اریک تن‌هاخ، سرمربی فصل آینده منچستر یونایتد از نزدیک بازی این تیم برابر کریستال پالاس را تماشا می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل کاملاً کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. در حالی‌که به نظر می‌رسید این تیم با توجه به خریدهایی که در تابستان گذشته انجام داد در قامت یک مدعی فتح لیگ برتر انگلیس ظاهر شود اما عملکرد پرنوسان شیاطین سرخ از ابتدای فصل باعث شد آنها خیلی زود از کورس قهرمانی جا بمانند. همچنین یونایتد در سایر تورنمنت‌ها نیز عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود ارائه داد و حذف شد.

برکناری اوله گنار سولسشر در اوایل فصل و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز باعث نشد که روند منچستریونایتد تغییر کند و این تیم نهایتاً در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام ماند. در نهایت چند هفته پیش بود که مدیران باشگاه منچستر یونایتد با اریک تن‌هاخ به توافق دست یافته و مشخص شد که سرمربی هلندی از فصل آینده روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست.

تن‌هاخ از انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در منچستریونایتد و بازگرداندن این تیم به جمع مدعیان فوتبال انگلیس برخوردار است. او چند هفته زودتر از پیش بینی‌ها به انگلیس سفر کرد تا کار خود را سریعا در منچستریونایتد آغاز کند و همین مسئله نشان می‌دهد که سرمربی هلندی انگیزه‌های بسیار زیادی دارد.

منچستر یونایتد از دقایقی پیش در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفته است. این بازی به میزبانی تیم لندنی و در ورزشگاه سلهرست پارک برگزار می‌شود و یک مهمان ویژه هم دارد؛ اریک تن‌هاخ، سرمربی فصل آینده منچستر یونایتد این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند و شاهد آخرین بازی فصل منچستر یونایتد است.

تن‌هاخ مهمان ویژه آخرین بازی فصل یونایتد (عکس)
تن‌هاخ مهمان ویژه آخرین بازی فصل یونایتد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس