انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف 24 کیلو گرم مواد مخدر در ارومیه


انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف 24 کیلو گرم مواد مخدر در ارومیه

رکنا: فرمانده انتظامی استان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف 24 کیلو گرم مواد مخدر در ارومیه با عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار رکنا ازارومیه، سردار "رحیم جهانبخش " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان طی یک عملیات اطلاعاتی، موفق شدند افرادی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی در ادامه افزود: با هوشیاری ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیات ضربتی در بازرسی از منزل متهمان؛ مقدار 7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 17 کیلو گرم شیشه افغانی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در این رابطه 3 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو