واکنش خطیب‌زاده به ترور شهید صیاد خدایی


واکنش خطیب‌زاده به ترور شهید صیاد خدایی

دو موتور سوار حوالی ساعت 16 روز یکشنبه حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله یکی از مدافعان حرم به نام صیاد خدایی را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ پاسدار صیاد خدایی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌ بر کف نشان دادند.

به گزارش ایرنا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه یکشنبه شب ضمن ‌محکوم کردن عملیات تروریستی امروز در تهران، شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار صیاد خدایی را به خانواده این شهید و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌ بر کف نشان دادند.

خطیب‌زاده افزود: این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌پذیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

سخنگوی وزارت امورخارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان جنایات تروریستی در طول بیش از چهار دهه گذشته بوده است، افزود: تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حرکت ملت بزرگ ایران در تحقق آرمان‌های متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند، غافل از اینکه خون شهیدان ضامن بقا و تعالی این‌ملت و کشور است.

دو موتور سوار حوالی ساعت ۱۶ روز یکشنبه حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله یکی از مدافعان حرم به نام صیاد خدایی را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی