جانی دپ و وکیلش؛ آیا رابطه عاشقانه ای بین آن‌ها در حال شکل گیری است؟


پاسخ جالب کامیل واسکوئز، وکیل جانی دپ، در مصاحبه با خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها بار دیگر گمانه زنی‌هایی درباره ارتباط عاشقانه او با این ستاره هالیوودی را مطرح کرد. به سبب مشاهده شدن چندین رفتار مشکوک در طول دادگاه، طرفداران بر این باورند که ارتباط ستاره دزدان دریایی کارائیب و وکیلش در پرونده افترا علیه همسر سابقش، یعنی امبر هرد، چیزی فراتر از...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک باتو، پاسخ جالب کامیل واسکوئز، وکیل جانی دپ، در مصاحبه با خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها بار دیگر گمانه زنی‌هایی درباره ارتباط عاشقانه او با این ستاره هالیوودی را مطرح کرد. به سبب مشاهده شدن چندین رفتار مشکوک در طول دادگاه، طرفداران بر این باورند که ارتباط ستاره دزدان دریایی کارائیب و وکیلش در پرونده افترا علیه همسر سابقش، یعنی امبر هرد، چیزی فراتر از ارتباط وکیل و موکل است.

هنگامی که از کامیل پرسیده شد که آیا او و جانی در ۱۷ می ۲۰۲۲ با یکدیگر قرار ملاقات گذاشته اند یا خیر، او تنها لبخند زد. کامیل واسکوئز، وکیل جانی دپ، هنگام خروج از دادگاه ویرجینیا در برابر پاپاراتزی‌ها و خبرنگاران صحبتی نکرد و تنها خندید. شایعات قرار ملاقات بین این دو ابتدا در تیک تاک منتشر شد؛ جایی که طرفداران بیان کردند که رفتار بین آن‌ها بسیار صمیمی‌تر از رابطه بین وکیل و موکل است. در فیلم‌های گرفته شده از دادگاه نیز، آن دو در حال خندیدن یا در حال گرفتن دستان یکدیگردیده شدند. کاربران شبکه‌های اجتماعی حدس می‌زنند که به سبب جریان دادگاه، آن‌ها قصد دارند تا این موضوع فعلا علنی نشود، اما بسیاری از آن‌ها متوجه رفتار به ظاهر مشکوک این دو فرد شده اند.

با این حال، منبعی در ۱۰ می ۲۰۲۲ به خبرگزاری TMZ گفت که: «موضوع عاشقانه‌ای بین کامیل و جانی وجود ندارد. کامیل در حال حاضر با یک مشاور املاک بریتانیایی در ارتباط است و رابطه بین این زوج بسیار جدی است. با این حال، کامیل احترام زیادی برای جانی به عنوان موکل خود قائل است.» این منبع آگاه اضافه می‌کند که: «کامیل بر این باور است که جانی شخصیت شوخ طبعی دارد و او نمی‌تواند در برابر برخی از شیطنت‌ها و یا حس شوخ طبعی اومقاومت کند.»‍‍‍‍‍‍

منبعی دیگر نیز فاش کرد که جانی و کامیل وقتی صحبت از حضور در محیط‌های حرفه‌ای می‌شود بسیار دوستانه با یکدیگر رفتار می‌کنند. این منبع بیان داشت که: «همه اعضای تیم حقوقی درگیر این پرونده هستند و به سبب حساسیت بالای این پرونده، همه آن‌ها با موکل خود ارتباط نزدیکی دارند. از این رو این رابطه هم یک رابطه حرفه‌ای و هم یک رابطه دوستانه است.»
اخیراً، در طی روند دادگاه، کامیل به عنوان وکیل جانی دپ، از امبر هرد سوال کرده بود که آیا او یک شب قبل از درخواست طلاق از جانی، با جیمز فرانکو ارتباط داشته است یا خیر و امبر پاسخ داده بود که: «جیمز دوست من بود و در همسایگی من زندگی می‌کرد. به سبب موضوع پیش آمده رابطه خوبی با دوستان خود نداشتم و در آن زمان خوشحال می‌شدم که از دوستی استقبال کنم.»

امبر هرد و جانی دپ در سال ۲۰۱۷ پس از دو سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. امبر در سال ۲۰۱۸ مقاله‌ای را در واشنگتن پست منتشر کرد که در آن تجربیات خود را در مورد آزار خانگی توضیح داده بود. اگرچه او نام کسی را در این مقاله ذکر نکرده بود، اما حدس زده می‌شد که این مقاله در مورد ازدواج او با جانی باشد. جانی متعاقباً از امبر به خاطر افترا شکایت کرد و مدعی شد که مقاله منتشر شده از سوی امبر، فرصت‌هایی مانند بازیگری در مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب را از او گرفته است. دادگاه این پرونده در ۱۱ آوریل ۲۰۲۲ آغاز شده است و انتظار می‌رود که در نیمه دوم ماه می ۲۰۲۲ به پایان برسد.

منبع: تباناک باتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !