قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری 20 نفره


یک راننده پیک‌ اینترنتی در درگیری خونین خیابان پوراتحاد منطقه نیاوران تهران با ضربه چاقو به قتل رسید. به گزارش تسنیم، عصر روز جمعه 30 اردیبهشت، درگیری مرگبار حدود 20 مرد جوان در خیابان پوراتحاد منطقه نیاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110...

یک راننده پیک‌ اینترنتی در درگیری خونین خیابان پوراتحاد منطقه نیاوران تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش تسنیم، عصر روز جمعه 30 اردیبهشت، درگیری مرگبار حدود 20 مرد جوان در خیابان پوراتحاد منطقه نیاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

با اعلام این خبر، گروهی از مأموران کلانتری 123 نیاوران به محل حادثه رفتند و پس از پایان دادن به درگیری با مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود.امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس به صحنه رسیده بودند، مرد جوان را به بیمارستان شهدای تجریش انتقال دادند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و مرد جوان چند ساعت بعد بر اثر ضربه چاقو فوت کرد.

بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با هماهنگی قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی، تحقیقات ابتدایی را کلید زدند. تحقیقات جنایی نشان داد، درگیری میان رانندگان یکی از پیک‌های اینترنتی به دلیل پایین بودن نرخ سفارش ها اتفاق افتاده است که دو نفر دیگر به صورت سطحی در درگیری مجروح شدند.

ماموران پلیس با رصدهای اطلاعاتی، سه متهم اصلی درگیری مرگبار را شناسایی و با هماهنگی بازپرس ویژه قتل آن ها را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان با دستور بازپرس ویژه قتل برای شناسایی عامل اصلی جنایت در اختیار کارآگاهان آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو