تویوتا کمری بسیار کم مصرف به مناسب 40 سالگی! (+عکس)


تویوتا کمری بسیار کم مصرف به مناسب 40 سالگی! (+عکس)

تویوتا از نسخه ویژه کمری با مدل 2023 رونمایی کرده که جزئیات اسپرت و یک ترکیب ایده آل کم مصرف در پیشرانه را ارائه می کند.

عصر ایران- تویوتا به مناسبت 40 سال حضور کمری در خط تولید این کمپانی از یک نسخه ویژه با نام "نایت شید" رونمایی می کند. این محصول که با مدل 2023 عرضه می شود در کلاس سدان میان سایز دارای تریم های 4 و 6 سیلندر است.

نمونه 4 سیلندر در دو مدل محور جلو و مجهز به سامانه تمام چرخ محرک عرضه می شود و به منظور ارائه حس اسپرت جزئیاتی نیز از کمری تی آر دی را همراه دارد. رینگ های 19 اینچی برنز مات و همچنین سیستم تعلیق اسپرت در تریم اس ایی از دیگر جذابیت های این معرفی محسوب می شوند.

تعداد تریم های این مدل بسیار متنوع است زیرا 5 تریم در نمونه محور جلو و 5 تریم در نمونه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک را شامل می شود.

موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری به عنوان انتخاب پایه و موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری به عنوان آپشن پیش روی مشتریان قرار می گیرد. این پیشرانه ها به ترتیب 203 و 310 اسب بخار خروجی دارند و همگی با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده اند.

پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر برای تریم هیبریدی نایت شید نیز مورد استفاده قرار گرفته که مجموعه خروجی این سیستم برابر با 208 اسب بخار است.

متوسط مصرف در مدل هیبریدی برای 100 کیلومتر رانندگی برابر با 4.5 لیتر است که در نوع خود رکورد بسیار مناسبی ارزیابی می شود.

کمری یکی از مطرح ترین برندهای فعال در مجموعه تویوتا است که از سال 1982 تا کنون مدل ها و کلاس های مختلف آن به بازارهای مختلف صادر شده اند.در کشورمان نیز با توجه به سابقه حضور؛ مخاطب آشنایی کامل با مدل اکس وی30 که در فاصله سال های 2001 تا 2006 تولید شده و همچنین اکس وی40 که از 2006 تا 2013 تولید شده؛ دارد.

کمری برند محبوب شما در محصولات ژاپنی است، پس دو مطلب جذاب:

تست تصادف تویوتا کمری: با میانگین خوب و بدون حتی یک امتیاز ضعیف(+فیلم)

و

کمری 2021 نسخه فیس لیفت اروپا معرفی شد/ آشنای بازار ایران؛ زیباتر و فناورانه تر از گذشته (+عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی