کوتاه‌ازفرهنگ‌وهنر - 1401/03/02


...

دنیای ‌اقتصاد: نمایش «قاره هفتم» به نویسندگی احسان نگهبان و میلاد ظهوریان، طراحی و کارگردانی احسان نگهبان و تهیه‌‌‌کنندگی حسین مومنیان از سه خرداد هر روز ساعت ۱۹ در عمارت سیمرغ روی صحنه می‌رود. احسان صاحبدادی، علی فراستی، نیلوفر پناهی، حسام نورمحمدی، نازنین جعفری و محمد پوریا هلالی بازیگران این اثر نمایشی هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: مهاجرانی که به صورت غیر‌قانونی از دریای آرافورا به سمت استرالیا راهی می‌‌‌شوند، درست وسط راه کشتی آنها غرق می‌شود و در کف اقیانوس منتظر شما هستند... کُمَک! علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت این نمایش که هر روز از ۳ خردادماه به مدت ده شب در عمارت سیمرغ روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال یا گیشه این تماشاخانه به آدرس خیابان نوفل‌لوشاتو، بن‌بست زیبا مراجعه نمایند.

دنیای‌اقتصاد: جلسات شعر سه‌‌‌شنبه‌‌‌‎های نیاوران به مناسبت سوم خردادماه مصادف با «روز آزادسازی خرمشهر» و بعد از گذشت دو سال از همه‌گیری کرونا، مجددا به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد. سه‌‌‌شنبه‌‌‌های شعر نیاوران هر هفته روز سه‌‌‌شنبه‎ از ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران به سرپرستی محمدرضا طهماسبی، میزبان علاقه‌‌‌مندان شعر و ادبیات فارسی خواهد بود. حضور برای عموم در این جلسات آزاد و رایگان خواهد بود و رعایت دستورالعمل‌‌‌های بهداشتی برای حضور در این برنامه الزامی است.

دنیای‌ اقتصاد: نمایشگاه گروهی نقاشی «هنر آزاد» روز جمعه گذشته در نگارخانه آسمان برج آزادی تهران آغاز به کار کرد. در نمایشگاه «هنر آزاد» ۱۱ هنرمند نقاش از استان البرز با ۶۰ اثر در اندازه‌‌‌های مختلف با سبک و تکنیک آزاد به سرپرستی اکبر هرمزی شرکت کرده‌‌‌اند. این نمایشگاه تا ۶ خرداد در نگارخانه آسمان برج آزادی دایر خواهد بود و علاقه‌‌‌مندان می‌توانند هر روز جز شنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ از آن بازدید کنند.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند
کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس