ترور یکی از مدافعان حرم در تهران (+عکس)| روزنامه عبری معاریو: پیام مستقیم اسرائیل به ایران بود


ترور یکی از مدافعان حرم در تهران (+عکس)| روزنامه عبری معاریو: پیام مستقیم اسرائیل به ایران بود

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد.
شبکه خبر در این خصوص اعلام کرد: این حادثه حوالی ساعت 16 امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو نفر موتور سوار با شلیک 5 گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند.

بنا بر این گزارش، این ترور در نزدیکی منزل این شهید و در هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.
ضاربین تحت تعقیب نیروهای امنیتی هستند.
تصویر شهید حسن صیاد خدایی
ترور یکی از مدافعان حرم در تهران (+عکس)| روزنامه عبری معاریو: پیام مستقیم اسرائیل به ایران بود
نخستین تصاویر از محل شهادت شهید مدافع حرم صیاد خدایی:
تصویری از اولین لحظات بعد از شهادت سرهنگ حسن صیاد خدایاری و حضور خانواده شهید
ترور یکی از مدافعان حرم در تهران (+عکس)| روزنامه عبری معاریو: پیام مستقیم اسرائیل به ایران بود
سپاه: شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدامی تروریستی
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.
به گزارش ایسنا، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.
این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی " به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.
عوامل ترور که دو نفر بودند، پس از این اقدام تروریستی سوار بر موتور محل حادثه را ترک کرده‌اند. با این حال نیروهای امنیتی بر اساس سرنخ‌هایی که وجود دارد در جستجوی آنان هستند.
خبرنگار تسنیم با حضور در کوچه غلامیان می‌گوید: غیر از جمعی از مردم که در کوچه محل ترور حاضر شده‌اند، هم‌اکنون پلیس و نیروهای امنیتی در محل حادثه حضور دارند. نماینده دادستانی نیز در محل حاضر است و همه جزییات و آثار ترور به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. خودروی شخصی شهید به همراه برخی جزییات دیگر برای بررسی‌های بیشتر به نهادهای انتظامی و امنیتی منتقل شده است.

ادعای رسانه های اسرائیلی
به گزارش تسنیم؛ روزنامه اسرائیلی معاریو مدعی شد: ترور پاسدار خدایاری ربطی به برنامه هسته‌ای ایران ندارد و به نظر می‌رسد این ترور مربوط به حضور ایران در سوریه بوده و پیام مستقیم اسرائیل به ایران است.

آمیخای استین خبرنگار شبکه کان اسرائیل نیز مدعی شد: افسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز در تهران ترور شد، اخیراً از سوریه بازگشته بود و قبلاً به عنوان یکی از دستیاران [شهید] قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس، تا زمان ترور وی توسط آمریکا٫ خدمت می‌کرد.

کانال ۱۳ عبری نیز ادعا کرد: پاسدار ترور شده امروز در تهران، مسئول انتقال فناوری موشک به حزب الله لبنان بوده است.

دستور ویژه برای شناسایی عوامل اقدام تروریستی در خیابان مجاهدین
ایسنا نوشت: در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد که شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین بر تسریع در صدور دستورات قضایی لازم به‌منظور شناسایی عوامل دخیل در این جنایت تاکید کرد.

علی صالحی، دادستان تهران نیز در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصا در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.

نورنیوز ، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نیز در توئیتی نوشت: اقدام تروریستی بعدازظهر یکشنبه در تهران و شهادت سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی، عبور بدون محاسبه از خط قرمزی است که معادلات زیادی را تغییر می‌دهد. آمران و عاملان این جنایت هزینه سنگینی خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها