ماجرای اسکان نامناسب همراهان کودکان بیمار در بیمارستان مفید/ شهردار منطقه 3: بارها به بیمارستان‌ها اعلام کرده‌ایم که همراهان را جهت اسکان رایگان معرفی کنند


ماجرای اسکان نامناسب همراهان کودکان بیمار در بیمارستان مفید/ شهردار منطقه 3: بارها به بیمارستان‌ها اعلام کرده‌ایم که همراهان را جهت اسکان رایگان معرفی کنند

در روزهای گذشته تصویری تلخ از کوچه کناری بیمارستان کودکان مفید تهران منتشر شد که وضعیت اسکان همراهان بیمار را به تصویر می‌کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید جوانی شهرداری منطقه ۳ امروز با حضور در همراه سرای مفید و در واکنش به انتشار تصویری از وضعیت نامناسب اسکان همراهان کودکان بیمار گفت: مجموعه همراه سرای بیمار در منطقه ۳ واقع در خیابان شریعتی آماده پذیرایی از همه همراهان بیماران مخصوصا از همراهان کودکان بیماری است که در فاصله کوتاه از بیمارستان مفید واقع شده است. سالانه بین ۱۲ تا ۱۴ هزار نفر از همراهان بیماران پذیرایی می‌شوند.

شهردار منطقه ۳ افزود: برخی از خانواده‌های بیمار تمایلی به حضور در همراه سرا ندارند؛ به بیمارستان‌ها اعلام کردیم که همراهان بیمار را معرفی کنند و بر اساس همین معرفی‌نامه‌هایی که مهر و امضا دارند از این افراد رایگان پذیرایی می‌شود و با حضور در همراه سراها مشکل اسکان نخواهند داشت.

جوانی در پایان با اشاره به توسعه همراه سرای مفید گفت: ضمن توسعه فضای موجود و همراه سرایی که وجود دارد، برنامه‌ای هم در سال ۱۴۰۱ برای ایجاد همراه سرای دیگر داریم که بتوانیم در همین فضای موجود که ظرفیتش ۵۰ نفر است، از عزیزان پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری