اخبار ضد و نقیض درباره احتمال حضور زیدان در پاری‌سن‌ژرمن


اخبار ضد و نقیض درباره احتمال حضور زیدان در پاری‌سن‌ژرمن

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن است اما اخبار ضد و نقیض درباره‌اش منتشر شده است.

اخبار ضد و نقیض درباره احتمال حضور زیدان در پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش راهبرد معاصر مائوریسیو پوچتینو که موفق شد پاری‌سن‌ژرمن را این فصل به قهرمانی در لوشامپیونه برساند که دهمین قهرمانی این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی فرانسه است، گفته می‌شود در روزهای پیش‌رو از سمت سرمربیگری PSG اخراج خواهد شد و زین‌الدین زیدان‌ محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی این سرمربی آرژانتینی است.

شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه،‌ صبح امروز (شنبه) مدعی شد که زین‌الدین زیدان جانشین مائوریسیو پوچتینو نخواهد شد و سران این باشگاه فرانسوی سراغ گزینه دیگری برای جانشینی این سرمربی آرژانتینی خواهند رفت. «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه اما حالا خبر می‌دهد که صبح امروز، امیر قطر به طور مستقیم با زین‌الدین زیدان درباره حضور او روی نیمکت سرمربیگری پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرده است.

مالکان این باشگاه فرانسوی سعی داشتند تا زیزو را در پنجره زمستانی اخیر برای حضور در پاری‌سن‌ژرمن متقاعد کنند اما او در آن مقطع به دنبال هدایت تیم ملی فرانسه بود. حالا با ماندن دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه، زیدان ممکن است برای حضور در PSG متقاعد شود.

این مربی فرانسوی در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟