عرضه کالاهای ضروری به نرخ تنظیم بازار در کانون ‌«منتظران نور»


عرضه کالاهای ضروری به نرخ تنظیم بازار در کانون ‌«منتظران نور»

نیکجو گفت: کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» با همکاری اتاق اصناف جهرم اقدام به توزیع کالاهای ضروری میان بچه های مسجد به نرخ تنظیم بازار کرده است.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با اشاره به اقدام کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در توزیع کالاهای اساسی و ضروری خانواده ها میان بچه های مسجد، گفت: این کانون در برنامه جدید خود قصد توزیع برنج به نرخ تنظیم بازار میان اهالی مسجد دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، افزود: اهالی و بچه های مسجد می توانند از امروز عصر با مراجعه به فروشگاه کانون نسبت به تهیه این قلم کالای اساسی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدام این کانون در عرضه کالاهای اساسی تا کنون در چند مرحله صورت گرفته که این مهم با استقبال خانواده ها رو به رو بوده است، عنوان کرد: کالاهای عرضه شده در این کانون فرهنگی و هنری به قیمت تنظیم بازار و کمتر از فروشگاه های سطح شهر انجام می شود.

نیکجو بیان کرد: در هر مرحله از این طرح اقلام ضروری همچون برنج، مواد شوینده، مرغ، ماسک و الکل ویژه خانواده های عضو این کانون فرهنگی و هنری و اهالی مسجد عرضه شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با راه اندازی فروشگاه در این کانون، اقلام ضروری خانواده ها را برای استفاده اهالی مسجد و اعضای کانون عرضه می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز در این زمینه چند مرحله توزیع اقلام ضروری با نرخ تنظیم بازار میان بچه های مسجد انجام شده است، عنوان کرد: مسجدی ها می توانند با مراجعه به فروشگاه مسجد که جنب کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» واقع شده، این اقلام ضروری را تهیه کنند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید