4 دزد که عاشق نیسان آبی بودند !/ افشای راز سرقت های سریالی


4 دزد که عاشق نیسان آبی بودند !/ افشای راز سرقت های سریالی

رکنا: چهار سارق شرور که با بی‌هوش کردن 13 راننده نیسان آبی خودروهایشان را سرقت کرده بودند از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

همزمان با افزایش شکایت سرقت خودروهای نیسان آبی با یک شیوه مشابه در استان البرز بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهمان با کرایه کردن خودروهای نیسان وانت آنها را برای بارگیری به خارج شهر هدایت می‌کردند و با بهانه اینکه شخصی برای تحویل بار در مسیر منتظر است با خوراندن آبمیوه‌های حاوی مواد بیهوشی به رانندگان، آنها را بیهوش و خودروهایشان را به سرقت برده بودند.

در ادامه کارآگاهان اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از چندین شبانه روز انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی در نهایت موفق به شناسایی 4 نفر در این پرونده شدند. این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از ردزنی مخفیگاه متهمان، در یک عملیات ضربتی هر 4 نفر آنها دستگیر شدند، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به 13 فقره سرقت نیسان وانت با این شیوه اقرار کردند. ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است بیش از 2 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی از دستگیری مالخر خودروهای مسروقه در یکی از شهرهای استان تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نادربیگی در پایان یادآور شد: شهروندان در نظر داشته باشند که از گرفتن موادخوراکی از افراد ناشناس خودداری کنند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام