بازتاب ترور سرهنگ شهید خدایی در رسانه های اسرائیلی؛ باز هم پای موساد در میان است؟!


پیش تر هم چنین ترورهایی در کشور ما سابقه داشته است و نقطه مشترک همه آن ها حضور رد پای موساد یعنی سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی بوده است، این رد پا البته چیزی بیش از یک اتهام بوده و حتی مقامات خود این رژیم هم ابایی از  انجام آن نداشتند.روز گذشته سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران و...

نواندیش- آریا سعادتمند: پیش تر هم چنین ترورهایی در کشور ما سابقه داشته است و نقطه مشترک همه آن ها رد پای موساد یعنی سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی بوده است، این رد پا البته چیزی بیش از یک اتهام بوده و حتی مقامات خود این رژیم هم ابایی از تایید ضمنی آن نداشتند!

بیشتر بخوانید: تصویری از اولین لحظات شهادت سرهنگ حسن صیاد خدایاری

روز گذشته سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران و مقابل منزل اش ترور شد، نکته اما بازتاب گسترده این اتفاق در رسانه های اسرائیلی و حتی طرح ادعاهایی در مورد سمت و نقش وی بود.

بیشتر بخوانید: صیاد خدایی که امروز ترور شد، کیست؟!

به عنوان مثال کانال ۱۳ اسرائیل با بازتاب این خبر مدعی شد سرهنگ پاسدار ترور شده در تهران، مسئول انتقال فناوری موشک به حزب الله لبنان بوده است یا توئیتر ترور آلارم وابسته به صهیونیست ها در توئیتی سرهنگ صیاد خدایی را یکی از فرماندهان مهم ایران در سوریه دانست!

بازتاب ترور "سرهنگ شهید خدایی" در رسانه های اسرائیلی؛ باز هم پای موساد در میان است؟!

این بازتاب سریع گسترده و حتی طرح این ادعاها نشان می دهد که می توان از همین حالا رد پای رژیم تروریست اسرائیل را که همواره از این حربه کثیف استفاده کرده در این حادثه نیز یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا