سهم سرمایه گذاری خارجی در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز به پنج درصد خواهد رسید


سهم سرمایه گذاری خارجی در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز به پنج درصد خواهد رسید

کرج - ایرنا- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز اعلام کرد: سهم سرمایه گذاری خارجی در این منطقه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به پنج درصد خواهد رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، اکبر قنبرپور در نشستی با مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران با تاکید بر اینکه نگاه ویژه در منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است، تصریح کرد: به همین منظور یکی از مهم ترین برنامه ها ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران خارجی است تا روند سرمایه گذاری و کسب مجوزهای کسب و کار در پیام برای این شرکت ها تسهیل شود.

وی با بیان اینکه تا سقف ۱۰ درصد نیروهای شاغل در منطقه ویژه اقتصادی را می توان از نیروهای خارجی جذب کرد، عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۲۶۰ سرمایه گذار داخلی به پیام آمده و سهم سرمایه گذاران خارجی یک درصد است.

قنبرپور گفت: بر همین اساس بنا داریم تا سهم سرمایه گذاران خارجی را در برنامه های پیش بینی شده برای استقرار در این منطقه را به پنج درصد برسانیم.

همچنین در این نشست مشکلات مالیاتی ، گمرکی و بیمه ای سرمایه گذاران مستقر در منطقه ویژه بررسی و تمهیدات لازم برای رفع این مشکلات و حمایت بیشتر از سرمایه گذاری صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی پیام اتخاذ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403