راوی دوران دفاع مقدس: نسل آینده با آرمان ها و اندیشه‌های شهدا فاصله نگیرد


راوی دوران دفاع مقدس: نسل آینده با آرمان ها و اندیشه‌های شهدا فاصله نگیرد

بندرعباس - ایرنا - راوی دوران دفاع مقدس گفت: معلمان مراقب باشند نسل آینده با آرمان ها و اندیشه های شهدا فاصله نگیرد همانگونه که معلم های دوران دفاع مقدس اجازه ندادند چنین اتفاقی رخ بدهد.

به گزارش ایرنا،اسماعیل زمانی یکشنبه شب در یادواره هشت شهید دانشجو معلم استان هرمزگان افزود: وظیفه معلمان در این دوران برای انتقال آرمان ها و اندیشه های شهدا و انقلاب اسلامی به نسل کنونی و آینده بسیار مهم و حساس است.

وی ادامه داد: امروز برخی با خیانت می‌گویند افراد بی سواد وارد دفاع مقدس و جنگ تحمیلی شدند، باید مستند حرف زد فرمانده دسته ما دانشجو معلم بود.

وی اضافه کرد: در آستانه سالروز آزادی خرمشهر قرار داریم که حرف‌های ناگفته‌ای بسیاری در این خصوص باقی مانده است و نمی توان در ۲۰ دقیقه و ۳۰ دقیقه آنها را بیان کرد.

راوی دوران دفاع مقدس گفت: کارتر در روز هفتم جنگ تحمیلی حرفی زد و گفت ایرانی ها باید بدانند جایگاه ما کجاست، یا طه یاسین رمضان معاون صدام گفت هدف از جنگ، مسأله چند صد کیلومتر زمین نیست، بلکه هدف، سرنگونی و انهدام جمهوری اسلامی ایران است، این جمله ها حرف ها و مفاهیم بسیاری دارد.

زمانی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری گفته است خرمشهرهای بسیاری در پیش روی ملت ایران قرار دارد و خرمشهرهای حال حاضر و آینده درحوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و سه مولفه آزادسازی خرمشهر را لازم دارد.

وی گفت: اولین عامل توکل، خودسازی و توسل، دومین عامل شناسایی، کسب اخبار و جمع آوری اطلاعات و سومین عامل مدیریت و همدلی و پیوستگی بین ارکان و اجزا بود.

راوی دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: فرماندهان در نوک پیکان و خط مقدم بودند، رزمندگان با همدیگر نزدیک بوده و یکدیگر را برادر خطاب می کردند و به برادری هم ایمان و اعتقاد داشتند و هرگز نسبت به بغل دستی خود بی تفاوت نبودند و اکنون چه شده است که آنگونه نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد