ببینید / اعتراف به جنایت عشقی که پلیس را شوکه کرد ! / قرار بود دزدی فاش شود نه قتل !


ببینید / اعتراف به جنایت عشقی که پلیس را شوکه کرد ! / قرار بود دزدی فاش شود نه قتل !

حوادث رکنا: داستان پسر جوانی که ناخواسته به قتل یک مرد به همراه دوستش اعتراف کرد شنیدنی است

به گزارش رکنا، مهدی ابراهیمی که سال ها خبرنگار جنایی است، به بازخوانی اعتراف ناخواسته پسر جوان 26 ساله میپردازد.

مهدی ابراهیمی سردبیر رکنا بیان کرد: وقتی کارآگاه ها این اعتراف را شنیدند خیلی تعجب کردند، علت این تعجب خاطره ی جالبی است که برایتان تعریف می کنم.

انتقال پسر جوان به اداره ی پلیس

مهدی ابراهیمی گفت: پسر 26، 27 ساله ای را با چشم بند به اداره ی پلیس آگاهی که مخصوص سرقت خودرو و موتور سیکلت بود انتقال دادند؛ زمانی که این پسر بازداشت شده بود فقط التماس میکرد، وقتی چشم بند او را باز کردند و کارآگاه ها را جلوی چشم خود دید، در صورتیکه صدایش میلرزید گفت : بخدا من قاتل نیستم فقط کمک کردم تا جنازه را در بیابان های اطراف تهران دفن کنند. کارآگاه هان خیلی تعجب کردند به دلیل اینکه قصد بازجویی درباره قتل را از او نداشتند، او بخاطر اینکه سوار بر موتور سیکلت سرقتی در حال تردد بود، بازداشت شده بود.

وی افزود: این شخص وقتی بازداشت شد، نمی دانست که آن موتور سیکلت سرقتی است زیرا از دوستش امانت گرفته بود به همین خاطر وقتی بازداشت می شود و فکر می کند که بخاطر دخالت در یک قتل که هنوز نه کشف شده بود نه جسدی پیدا شده بود متهم است. این پسر در بازجویی اعتراف می کند که به همراه دوستش در یک قتل حضور داشته اما دخالتی در قتل نداشته و فقط کمک کرده که جنازه را در بیابان های اطراف تهران ببرند و دفن کنند.

بازداشت قاتل اصلی

مهدی ابراهیمی ادامه داد: بلافاصله پرونده به اداره 10 ویژه قتل ارجاع داده می شود، کارآگاه هان در بررسی های خود متوجه می شوند که یک پرونده مرد گمشده وجود دارد که همان مقتول است، با اعترافات این پسر که ناخودآگاه پرده از راز یک قتل برداشته بود، بلافاصله کارآگاه هان قاتل اصلی که دوست صمیمی این متهم بود را بازداشت می کنند و او هم قتل را به گردن می گیرد. آن ها به همراه یکدیگر با تیم پلیس و تیم تشخیص هویت به بیابان های اطراف تهران می روند و جسد را از زیر خاک به بیرون می کشند، متهم اصلی قتل اعتراف می کند که انگیزه اش از قتل آن شخص ناموسی بوده چرا که همزمان یک دختری را دوست داشتند و در این رقابت عشقی، با قراری که با مقتول می گذارند او را به جای خلوتی می کشانند و بعد از قتل با همدستی دوستش جسد را به بیابان های اطراف تهران می برند .

وی در پایان گفت: در این پرونده مظنون اول سرقت موتوسیکلت هم بازداشت می شود و پلیس می تواند پرده از فعالیت یک باند حرفه ای در زمینه سرقت موتور سیکلت در تهران بردارد در واقع به این موضوع می گویند یک تیر و دو نشان و پلیس می تواند اتفاقی پرده از یک قتل بردارد؛ هیچکس نمی دانست که آن شخص گمشده به قتل رسیده و خیلی ها تصور می کردند غیرقانونی از مرز خارج شده و مشخص نیست در کجا و در کدام کشور خارج از ایران حضور دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 55.08M | مدت زمان ویدیو: 00:04:15

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403