موسوی: می‌خواستم با کسب مدال بازی‌های آسیایی جشن عروسی برگزار کنم/ تمام هدفم مدال قهرمانی آسیا است


موسوی: می‌خواستم با کسب مدال بازی‌های آسیایی جشن عروسی برگزار کنم/ تمام هدفم مدال قهرمانی آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس،‌سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان از 29 اردیبهشت ماه در سالن امام علی (ع) و در شهر زاهدان آغاز شده و این رقابت‌ها دوم خرداد ماه به پایان خواهد رسید. سیدشاهین موسوی دارنده...

به گزارش خبرگزاری فارس،‌سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان از 29 اردیبهشت ماه در سالن امام علی (ع) و در شهر زاهدان آغاز شده و این رقابت‌ها دوم خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

سیدشاهین موسوی دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سؤال که سطح فنی مسابقات بوکس قهرمانی کشور پس از سه سال برگزاری چطور است،‌گفت: در این دوره از مسابقات بوکسورهای خوبی حضور پیدا کرده‌اند و پس از سه سال وقفه این مسابقات برگزار شد. همین که این رقابت‌ها بعد از این مدت در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود جای خوشحالی دارد و همه بوکسورها برای اینکه خودشان را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنند با تمام توان در حال مبارزه کردن هستند.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:‌خوشبختانه به فینال این مسابقات راه پیدا کرده‌ام و امروز تمام تلاشم را می‌کنم در فینال با کسب مدال طلا کار را به پایان برسانم.تمام هدفم کسب خوشرنگ‌ترین مدال در مسابقات قهرمانی آسیا است.

وی در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از چه تاریخی آغاز خواهد شد، گفت: مسابقات قهرمانی کشور دوم خرداد به پایان خواهد رسید طبق برنامه‌ریزی که انجام شده از سوم خرداد ماه اردوهای ما جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهد شد این مسابقات در چین برگزار می‌شود و در واقع برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی است. امیدواریم که این مسابقات به خاطر میزبانی چین لغو نشود.

موسوی در ادامه افزود: با تصمیم کادر فنی همه بوکسورهایی که در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا مدال کسب کرده‌اند در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کردند. من در وزن 75 کیلوگرم حضور پیدا کرده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم در صورتی که مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود مدال کسب کنم. شرایط خوبی را داریم اما بعد از مسابقات قهرمانی جهان مسابقات خاصی برگزار نشده است و این اولین مسابقاتی است که ما اعزام خواهیم شد. 100درصد ما تیم بسیار خوبی داریم بوکس مدال جهانی گرفته حالا انگیزه همه ما بالا رفته است.من برای بازی‌های آسیایی هم برنامه‌ریزی دقیقی کرده بودم که متأسفانه این رویداد لغو شد.

وی در پاسخ به این سوال که لغو بازی‌های آسیایی چقدر به بوکسورها آسیب زد،‌گفت: مدال بازی‌های آسیایی برای همه ورزشکاران و کشورمان مهم است همه ما به مدال و پاداش بازی‌های آسیایی نیاز داشتیم هدفگذاری کرده بودیم اما متأسفانه این رویداد لغو شد حالا تنها هدفم فعلا مسابقات قهرمانی آسیا است این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل سخت‌تر خواهد شد. در این رقابت‌ها پاداش نقدی بسیار خوبی برای مدال‌آوران در نظر گرفته‌اند و خیلی به ما که شاغل نیستیم کمک می‌کند.مسابقات قهرمانی آسیا دوره قبل در امارات برگزار شد و آنجا هم پاداش نقدی داشت اما این بار چینی‌ها پاداش بسیار زیادی را در نظر گرفته‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا با دوره‌های قبل متفاوت‌تر خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی لغو شده است این دوره از مسابقات بسیار سنگین برگزار خواهد شد. به خاطر همین از نظر من روی رینگ چین برای کسب مدال بکش بکش خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ همه ما بوکسورها با توجه به اینکه در این رشته خیلی پول نصیب ورزشکاران نمی‌شود روی مدال بازی‌های آسیایی و پاداشی که به آن مدال تعلق می‌گیرد حساب ویژه‌ای کرده بودیم من دوست داشتم با کسب مدال بازی‌های آسیایی مراسم جشن عروسی‌ام را بگیرم اما لغو بازی‌های آسیایی اجازه نداد این اتفاق خوشایند برایم رخ دهد. حالا تصمیم دارم با کسب مدال مسابقات قهرمانی آسیا جشن عروسی برگزار کنم. همه ورزشکاران به خاطر اینکه به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند انتظار دارند مسؤولان ورزش نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند تا ما با ذهن باز و آرامش خاطر بتوانیم در مسابقات حضور پیدا کنیم و مدال کسب کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید