پرداخت 7000 میلیارد وام بدون ضامن


پرداخت 7000 میلیارد وام بدون ضامن

عصر اعتبار- اطلاعات دریافتی از وزارت امور اقتصادی و دارایی حاکی از آن است که از زمان اجرای طرح پرداخت وام بدون ضامن تا پایان 15 اردیبهشت سال جاری بیش از 7000 میلیارد تومان تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، وزارت اقتصاد در راستای تکلیف رئیس جمهوری به بانک‌های دولتی مبنی بر تسهیل پرداخت وام‌های خرد، بانک‌های زیرمجموعه خود را در مرحله اول مکلف به پرداخت وام‌های خرد به کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش دولتی، عمومی و خصوصی بدون دریافت ضامن کرد.

البته، قرار شد تا در ادامه اجرای این طرح، به تدریج تمامی مشتریان بانک‌ها شامل این طرح شوند.

شرایط دریافت دریافت وام‌های خرد بدون ضامن اینگونه است که تا 50 میلیون تومان تنها با نامه کسر از حقوق و برای دریافت وام تا 100 میلیون تومان با یک نامه کسر از حقوق همراه با چک یا سفته امکان پذیر است و مشمولان این وام باید به بانکی که حقوق خود را از آن دریافت می‌کنند، مراجعه کنند.

البته لازم به ذکر است که روند پرداخت وام بدون ضامن مبتنی بر اعتبارسنجی است و رتبه اعتباری افراد در تعیین سفته، چک یا ضامن برای پرداخت وام تاثیرگذار است.

در این زمینه، اطلاعات دریافتی ایسنا از وزارت امور اقتصادی و دارایی حاکی از آن است که از زمان اجرای طرح پرداخت وام بدون ضامن تا پایان 15 اردیبهشت سال جاری بیش از 7000 میلیارد تومان تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.

همچنین، بیش از 255 هزار نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !