بیش از 200 تن کالای مصرفی احتکاری در البرز کشف شد


بیش از 200 تن کالای مصرفی احتکاری در البرز کشف شد

کرج - ایرنا - معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی البرز از کشف بیش از 200 تن کالای اساسی مصرفی احتکار شده طی چند روز اخیر در این استان خبرداد.

سعید نوراللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از مجموع کالاهای کشف شده طی یک هفته اخیر ۱۱۰ تن شکر ، ۵۰ تن روغن خوراکی ، ۴۰ تن آرد و بیش از چهارتن گندم بوده است.

وی اضافه کرد: طی ۲هفته اخیر بیش از ۱۴ هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی توسط تیم های مشترک قضات تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت ف معدن وتجارت استان البرز انجام شد و برای ۲ هزارو ۳۰۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

نوراللهی گفت: برای رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی ، طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی ، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می کند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد: اجرای طرح ویژه نظارت بر نظارت بر واحدها تولیدی و صنوف با محوریت احتکار کالاهای ضروری در استان البرز اجرایی شده و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می شود.

وی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه ۱۳۵.ir برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا