رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران:این مجمع می‌تواند در عرصه ملی ایفای نقش کند


رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران:این مجمع می‌تواند در عرصه ملی ایفای نقش کند

مشهد- ایرنا- رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با استفاده از ظرفیت این مجمع در عرصه ملی می توان ایفای نقش کرد و کمک به دولت از مهمترین ظرفیتهای این مجمع است.

محمد امین توکلی زاده روز دوشنبه در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در مشهد افزود: شهرداریها در کنار دولت می توانند با ساختار قرارگاهی نقش مهمی در حوزه های مختلف ایفا کنند.

وی ادامه داد:در مجموعه فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها نیز باید الگوسازی کرد و این نشست باید مقدمه ای برای توسعه فرهنگ رضوی باشد.

رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: شهرداری‌ها مهمترین نهاد مرتبط با مردم است و برگزاری پویش های مردمی در بخش های مختلف برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مهم است.

توکلی زاده افزود: حاشیه نشینی از معضلات کلانشهرهای کشور است و در مشهد این مهم مورد توجه قرار گرفته و با بهره گیری از ظرفیتهای مختلف موضوع ساماندهی حاشیه شهر به خوبی پیگیری می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: ظرفیت‌های خوبی در اقصی نقاط کشور وجود دارد که با اشتراک گذاری آنها می توان خدمات خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی به شهروندان ارائه کرد.

حسین باغگلی افزود: هدف از برگزاری این نشست ٢ روزه نیز هم اندیشی و تبادل تجربیات معاونان فرهنگی شهرداری ها در کلانشهرها و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

چهل و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران تا فردا سوم خرداد ماه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه