یارانه تعدادی از 31 هزار و 389 خانوار معترض استان مرکزی واریز شد


یارانه تعدادی از 31 هزار و 389 خانوار معترض استان مرکزی واریز شد

اراک - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یارانه تعدادی از 31 هزار و 389 خانوار معترضی که یارانه آنها به تازگی قطع شده، واریز شده اما تا مشخص نشدن نتیجه بررسی‌ها، حق برداشت ندارند.

«جمشید امیدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد جمعیت این خانوارها در استان مرکزی ۱۰۸ هزار و ۳۰۰ نفر است که اعتراض خود را از طریق ثبت در سامانه حمایت و تلفن گویا ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ اعلام کرده اند.

وی بیان کرد: خانوارهایی که به تازگی یارانه آنها حذف شده و نسبت به این موضوع اعتراض دارند، باید قبل از ورود به سامانه حمایت از طریق تلفن همراه کد ستاره ۴، ستاره ۴۳۸۵۷، ستاره کد ملی سرپرست خانوار و مربع را وارد و با رمز ارسالی وارد سامانه حمایت شوند یا از طریق تلفن گویا اعتراض خود را به ثبت رسانند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: یارانه ۱۸ هزار و ۴۲۰ خانوار استان مرکزی معادل ۶۳ هزار و ۴۶۳ نفر نیز از سال ۹۴ به بعد قطع شده و ۲۷ هزار و ۵۳۳ خانوار معادل ۳۶ هزار و ۵۰۴ نفر هم جاماندگان از یارانه (کسانی که به نوعی ثبت نام نکرده یا به میل خود انصراف داده‌اند) در این استان هستند.

امیدی اظهار داشت: این افراد در صورت اعتراض و تقاضا برای برقراری یارانه باید موارد را از طریق ثبت در سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها دنبال کنند.

وی گفت: در مجموع ۵۱۸ هزار و ۵۴۷ خانوار با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۴۹۷ هزار و ۲۷۲ نفر در استان مرکزی زندگی می‌کنند که از این تعداد ۴۴۱ هزار و ۲۰۵ خانوار معادل یک میلیون و ۲۸۹ هزار و پنج نفر یارانه دریافت می‌کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: ۱۳۱ هزار و ۱۳۲ خانوار این استان با جمعیت ۳۲۳ هزار و ۲۴۷ نفری در سه دهک اول و ۳۱۰ هزار و ۷۳ خانوار با جمعیت ۹۶۵ هزار و ۷۵۸ نفر در دهک‌های چهار تا ۹ قرار دارند.

امیدی تصریح کرد: در مجموع ۷۷ هزار و ۳۴۲ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۰۸ هزار و ۲۶۷ نفر در در استان مرکزی یارانه دریافت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: تمام اعتراض‌های خانوارها نسبت به یارانه‌ها به صورت دقیق بررسی و نتایج اعلام می‌شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید