وداع با شهید صیاد خدایی، در معراج الشهدا


وداع با شهید صیاد خدایی، در معراج الشهدا

رکنا سیاسی : مراسم وداع با پیکر مطهرسردار شهید مدافع حرم صیاد خدایی امروز (دوشنبه 2) ساعت 17 در معراج الشهدای تهران برگزار می شود.

به گزارش رکنا، سردار شهید مدافع حرم « حسن صیاد خدایی » عصر روز گذشته ( یکشنبه ) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر روز یکشنبه در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی " به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

در همین زمینه علی القاضی مهر رئیس دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد که شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

علی صالحی، دادستان تهران نیز در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصا در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.

وداع با شهید صیاد خدایی، در معراج الشهدا

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...