جدیدترین اخبار نقل و انتقالات| دانیال اسماعیلی فر پرسپولیسی می شود؟


جدیدترین اخبار نقل و انتقالات| دانیال اسماعیلی فر پرسپولیسی می شود؟

دانیال اسماعیلی فر یکی از گزنه های پرسپولیس برای نقل و انتقالات است.

دانیال اسماعیلی‌فر مدتهاست که به عنوان بازیکنی نام برده می‌شود که پرسپولیسی‌ها روی او نظر دارند .حتی قبل از پیوستن دانیال اسماعیلی فر به سپاهان هم خیلی‌ها کار او با پرسپولیس را تمام‌شده می‌دانستند اما این بازیکن ترجیح داد در اصفهان به فوتبالش ادامه دهد.

در شرایطی که در بازار شایعات، اسماعیلی‌فر به پرسپولیس لینک شده و او را یکی از خریدهای تابستانی یحیی گل‌محمدی می‌دانند، این بازیکن در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعلام کرده که هنوز برنامه‌اش برای فصل بعد مشخص نشده و معلوم نیست او در سپاهان می‌ماند یا از این تیم جدا خواهد شد.

جدیدترین اخبار نقل و انتقالات| دانیال اسماعیلی فر پرسپولیسی می شود؟

واکنش رسمی اسماعیلی فر به مذاکره با پرسپولیس

اسماعیلی‌فر قبل از هر چیز شایعه مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرده و گفته حتی یک کلمه هم با این تیم صحبت نکرده است.

دانیال اسماعیلی فر که سپاهان به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده، درباره آینده‌اش گفته است: جدا از بحث مالی، تیمی را انتخاب خواهم کرد که بدانم مرا به چیزی که می‌خواهم نزدیک‌تر می‌کند. تیم‌های اول تا سوم لیگ تقریبا به یک اندازه پول می‌دهند و اختلاف مالی زیادی وجود ندارد. سعی می‌کنم تیمی را انتخاب کنم که فصل بعد از لحاظ فوتبالی شرایط بهتری داشته باشم.

اسماعیلی فر تاکید کرد: من ۲ سال در سپاهان راحت بودم و آرامش داشتم. اگر به توافق رسیدیم قطعا در سپاهان می‌مانم و اگر نرسیدیم، تصمیم دیگری می‌گیرم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا