هدف دولت در طرح توزیع عادلانه یارانه ها، مبارزه با فساد و قاچاق کالا است


هدف دولت در طرح توزیع عادلانه یارانه ها، مبارزه با فساد و قاچاق کالا است

خرم آباد- ایرنا- فرماندار سلسله گفت: اصلی ترین هدف دولت در طرح عادلانه سازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی ، مبارزه با فساد و قاچاق کالا است.

به پزارش ایرنا "مسلم مرادی" روز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای روحانی، عملیات بیت‌المقدس و حاج عمران با گرامی‌داشت یاد و خاطره تمام شهدا و سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی با بیان اینکه در عملیات حاج عمران استان لرستان ۳۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که سهم شهرستان سلسله ۱۱ شهید بود، افزود: برگزاری این یادواره‌ها باعث می‌شود به خودمان بیایم و با دیدن تصاویر شهدا بیشتر به مردم خدمت کنیم.

مرادی با اشاره اجرای طرح جراحی اقتصادی دولت در زمینه یارانه‌ها که سال‌های گذشته هیچ دولتی جرات انجامش را نداشته بود، تصریح کرد: اصلی‌ترین فاکتور این طرح مبارزه با فساد و قاچاق کالا است.

فرماندار سلسله گفت: هدف دولت مبارزه با فساد و زیاده خواهی برخی جریانات است که در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی متاسفانه ۶۰۰ نفر سالانه میلیاردها دلار حیف و میل می کردند.

وی افزود: برخی افراد می‌خواهند موانع زیای برای سر راه دولت ایجاد کنند که از مردم میخواهیم در این زمینه به ما کمک کنند تا بتوانیم فساد را ریشه کن کنیم.

مرادی با اشاره به این موضوع که این قول را می‌دهیم که هیچ باجی به سودجویان ندهیم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کشور آینده روشنی در پیش خواهد داشت و بحول قوه الهی اتفاقات خوبی در آینده رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش