تکمیل 11 زمین چمن مصنوعی در روستاهای هرمزگان با حمایت نفت


تکمیل 11 زمین چمن مصنوعی در روستاهای هرمزگان با حمایت نفت

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، 11 زمین چمن مصنوعی را در روستاهای استان هرمزگان با صرف اعتبار 22 میلیارد و 500 میلیون ریالی تکمیل کرد و به اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار تحویل داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، با توجه به نبود سرانه فضای ورزشی در روستاها و کمک به فعال شدن جوانان و نوجوانان و به‌منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای بدون فضای ورزشی در مناطق نفت‌خیز، با هدف تأمین و ارتقای سلامت مردم، ایجاد و توسعه شور و نشاط اجتماعی، گسترش ورزش در سطوح مختلف جامعه و افزایش سرانه ورزشی، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز به احداث ۱۱ زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان هرمزگان اقدام کرده است.

این زمین چمن‌های مصنوعی در روستاهای سرسماد، هرمودر، گوران، شمیل، کهتک، خورلور، دهنو، سرخون، طاشکویه، میمند، برکه و سلطان استان هرمزگان تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر