یزدانی: جایزه‌ای که از دست مردم می‌گیریم ارزش دیگری دارد


یزدانی: جایزه‌ای که از دست مردم می‌گیریم ارزش دیگری دارد

تهران- ایرنا- دارنده هفت مدال جهان و المپیک در کشتی آزاد گفت: جایزه‌ای که از طرف مردم باشد با جوایزی که در مسابقات به دست می‌آوریم، بسیار فرق می‌کند و ارزش بیشتری دارد. 

به گزارش ایرنا، مراسم رونمایی از تصاویر جهان پهلوان غلامرضا تختی، محمد بنا، و حسن یزدانی بعنوان برترین‌های صد سال اخیر ورزش ایران در کسب مدال، سرمربیگری و صحنه ماندگار کشتی، امروز (دوشنبه)

در خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» رونمایی شد.

در این مراسم پژمان درستکار، محمد بنا، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، محمدرضا گرایی حضور داشتند و تصاویر این شخصیت‌ها رو نمایی شد.

یزدانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از فدراسیون برای برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم. امیدوارم این مراسم‌ها برای بقیه ورزشکاران نیز ادامه‌دار باشد تا بقیه قهرمانان بتوانند با افتخارآفرینی، خانواده کشتی و مردم را خوشحال کنند. تصاویری که از قهرمانان در خانه کشتی و استان‌های مختلف نصب می‌کنند، باعث می‌شود تا یادگاری خوبی از آن‌ها به جا بماند.

قهرمان المپیک ریو در مورد جایزه‌ای که با رای‌گیری مردمی به دست آورده، اظهار داشت: مردم به من لطف داشتند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. جایزه‌ای که از دست مردم باشد با جوایزی که در مسابقات به دست می‌آوریم، بسیار فرق می‌کند و ارزش بیشتری دارد.

وی در مورد وضعیت خود گفت: مشغول تمرینات هستیم تا ۱۰ روز دیگر در مسابقات قزاقستان حضور پیدا کنیم. امیدوارم با نتایجی که در این رقابت‌ها به دست می‌آوریم، دل مردم را شاد کنیم.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف روزهای ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

یزدانی: جایزه‌ای که از دست مردم می‌گیریم ارزش دیگری دارد


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام