انتقال قدرت در عربستان نزدیک است


انتقال قدرت در عربستان نزدیک است

منابع سعودی حضور شاهزاده «عبدالعزیز بن احمد» در سفر اخیر «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی به امارات را نشان دهنده این مساله می‌دانند که روند انتقال قدرت در این کشور نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم،یک منبع آگاه سعودی در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد: برخی رخدادها در صحنه سیاسی عربستان بیانگر این است که روند انتقال قدرت از پادشاه به ولیعهد نزدیک است.

وی با اشاره به حضور شاهزاده «احمد بن عبدالعزیز» به همراه «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در سفر اخیر وی به امارات، تاکید کرد که انتقال قدرت بزودی رخ می‌دهد.

گفتنی است شاهزاده «احمد بن عبدالعزیز» بزرگترین فرزند ذکور «عبدالعزیز بن احمد» برادر ملک سلمان است که به دستور ولیعهد سعودی در بازداشت قرار دارد.

محمد بن سلمان در آغاز دوران ولایتعهدی خود شاهزادگان و امرای بسیاری را از بیم قدرت گرفتن آنها سرکوب کرد که احمد بن عبدالعزیز، عمویش یکی از آنهاست. برادر ملک سلمان به دستور ولیعهد از مارس ۲۰۲۰ در بازداشت قرار دارد.

منابع سعودی معتقدند حضور شاهزاده عبدالعزیز بن احمد در صدر هیأت همراه محمد بن سلمان در سفر به امارات، بیانگر این مساله است که ولیعهد سعودی بر یکپارچگی خاندان سعودی تاکید دارد و این مساله از طرفی نشان دهنده نزدیک بودن دوران انتقال قدرت در این کشور است.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد