دانش‌بنیان‌های محیط‌زیستی گردهم می‌آیند


دانش‌بنیان‌های محیط‌زیستی گردهم می‌آیند

تهران- ایرنا- معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اولین همایش محیط‌زیست و تولیدات دانش‌بنیان، نیازها و فرصت‌ها با حضور 230 شرکت دانش بنیان فعال در زمینه محیط‌زیست، فردا سه شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط‌زیست؛ نورالله مرادی افزود: در راستای تحقق شعار سال و به‌ منظور تحقق اهداف سازمان در حفظ محیط‌زیست با رویکرد بهره‌گیری از توان دانش‌بنیان، این سازمان اقدام به برگزاری اولین همایش " محیط‌زیست و تولیدات دانش‌بنیان، نیازها و فرصت‌ها" با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و در سطح ملی کرده است.

دبیر شورای راهبری پژوهش و فناوری سازمان حفاظت محیط‌زیست با تأکید بر اهمیت امر پژوهش و توجه در حوزه دانش‌بنیان اظهار داشت: در این خصوص ۴۳۰ شرکت دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز رشد و پردیس‌های علم و فناوری دانشگاه‌ها که در حوزه‌های مختلف مرتبط با محیط‌زیست فعالیت داشته‌اند شناسایی‌ شده و اهداف سازمان در برگزاری همایش برای آن‌ها تبیین و تشریح شد.

وی ادامه داد: ۲۳۰ شرکت دانش‌بنیان برای حضور در همایش اعلام آمادگی کردند و در این همایش حضور خواهند داشت.

مرادی افزود: به لحاظ جایگاه فرا بخشی و حکمرانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، معاونت‌های پژوهش و فناوری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و شهرداری تهران نیز در همایش حضور دارند.

دبیر شورای راهبری پژوهش و فناوری سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص برگزاری نمایشگاه جانبی این همایش گفت: در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاه جنبی با حضور تعدادی از شرکت های دانش‌بنیان منتخب برای معرفی محصولات و فعالیت‌ها برگزار خواهد شد، همچنین در این همایش دو شرکت دانش‌بنیان و نوآور منتخب به ارائه فعالیت‌های دانش‌بنیان خود و تأثیرات آن بر محیط‌زیست بحث و تبادل‌نظر خواهند کرد.

در پایان این همایش پنل تخصصی سازمان محیط زیست با شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام