کارت طلایی مهردانا، خدمت جدید بیمه دانا به بیمه‌گذاران


کارت طلایی مهردانا، خدمت جدید بیمه دانا به بیمه‌گذاران

عصر اعتبار- مراسم رونمایی از طرح جدید مهردانا با عنوان کارت طلایی، با حضور مدیرعامل بیمه دانا، رئیس و اعضای هیئت‌مدیره، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در حاشیه سی‌وهشتمین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب این شرکت در شهر ساری، بهره‌برداری از محصول جدید مهردانا که با بهینه‌سازی طرح مهردانا و با هدف تکریم بیمه‌گذاران و پاسخگویی به نیازها و مطالبات متنوع آنها طراحی شده است، آغاز شد.

کارت طلایی مهردانا برای بیمه‌گذاران این شرکت در رشته‌های مختلف بیمه‌ای، از جمله شخص ثالث، بدنه خودرو، آتش‌سوزی منازل مسکونی مهرآشیان، حوادث مهریار و عمر ساده زمانی ارائه خدمت می‌کند.

در کارت طلایی مهردانا همچنین خدمات امدادی برای مشتریان به صورت شبانه‌روزی در سراسر کشور در نظر گرفته شده که شامل اعزام امدادگر، آماده‌سازی و حمل خودرو در شهر و جاده، تعویض لاستیک، پنچر و تسمه‌های پروانه‌ای، سوخت‌رسانی، باتری به باتری، تعویض باتری، و مشاوره تلفنی می‌شود.

تمام خدمات ارائه شده برای مشتریان بسته طلایی رایگان بوده و بیشتر خدمات ارائه‌شده نیز نامحدود است.
بر اساس این گزارش، طرح بهینه‌سازی‌شده مهردانا در قالب کارت نقره‌ای نیز طراحی شده که خدمات این کارت نیز به‌صورت رایگان، اما به تعداد محدودتری در مقایسه با کارت طلایی در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌دهد.

حسین غلامی مدیر بازاریابی بیمه دانا درباره شرایط و نحوه خرید بیمه‌نامه طلایی و نقره‌ای بیمه دانا گفت: متقاضیان و علاقمندان برای تهیه این بیمه‌نامه‌ها می‌توانند به تمامی نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور مراجعه و با دریافت شرایط وام خرید این بیمه‌نامه، نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی افزود: سقف تسهیلات بسته طلایی و نقره‌ای بیمه دانا تا 200 میلیون ریال خواهد بود و مشتریان عادی می‌توانند با یک فقره چک صیادی و سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز پس از عقد تفاهم‌نامه همکاری و ارائه گواهی کسر از حقوق، قادر خواهند بود از تسهیلات استثنایی این بیمه‌نامه برخوردار شوند.

لازم به توضیح است مراحل صدور کلیه بیمه‌نامه‌های این طرح بدون نیاز به کاغذ (Paperless) و در بستر آنلاین انجام خواهد شد و از طریق اسکن کیوآرکد درج‌شده روی کارت در صفحه کاربری مشتری قابل دستیابی و مشاهده است.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی می‌توانند به نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها