معاون فرمانداردیلم: بازار این شهرستان روزانه بازرسی و رصد می‌شود


معاون فرمانداردیلم: بازار این شهرستان روزانه بازرسی و رصد می‌شود

گناوه - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: از آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، گشت‌های بازرسی درسطح بازار این شهرستان دایر و به صورت مستمر و روزانه نظارت و رصد می شود.

محمود پورداوودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسات کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان نیز هر هفته برگزار و وضعیت بازار و روند عرضه اقلام و کالاهای اساسی بررسی می‌شود.

وی اظهارداشت: از زمان اجرای طرح اصلاح سیاست های ارزی تاکنون رزمایش نظارت و بازرسی درقالب ۲۲ گشت مشترک و ۱۷ گشت مستقل با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، بسیج اصناف و نیروی انتظامی اجرایی شده است.

پورداوودی بیان کرد: در این مدت از ۱۹۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمد و ۲۶ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۱۳۲ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات و مقام قضایی ارجاع شد.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار دیلم گفت: در جلسه اخیر کارگروه تنظیم بازار مقررشد گشت نظارتی بر دستفروشان و دوره گردهای ماهی به صورت مستمر انجام شود و ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نسبت به برنامه ریزی برای استفاده بهینه از سامانه‌های مرتبط برای کنترل دقیق تر بازار اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآورشد: ساماندهی و تعیین تکلیف بازار میوه و تره‌بار (بازار روز) در دستور کار جلسه بعدی قرار گرفت.

شهرستان دیلم در انتهای شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا