هنرمندان ویژگی‌های برجسته توزیع عادلانه یارانه‌ها را برای مردم بیان کنند


هنرمندان ویژگی‌های برجسته توزیع عادلانه یارانه‌ها را برای مردم بیان کنند

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح اصلاح پرداخت یارانه حرکتی مهم و محوری است که در دولت انقلابی در حال انجام است، گفت: لازم است همه افراد از جمله هنرمندان از این اقدام حمایت کرده و ویژگی‌های مردمی‌سازی دیارانه‌ها را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران مرادی روز دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه عکس «دهکرد دیروز، شهرکرد امروز» در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و حماسه بیت‌المقدس گفت: پس از آزادسازی خرمشهر اقدامی قابل توجه از سوی هنرمندان کشور برای به تصویر کشیدن رشادت‌های رزمندگان و همچنین جلوهای معنوی این حماسه شکل گرفت.

وی از هنر به عنوان بهترین زبان برای برقراری ارتباط با مردم یاد کرد و افزود: در زمان کنونی نیز عرصه مهمی چون عرصه جنگ نرم پیش روی جمهوری اسلامی قرار گرفته است و دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند یاس و ناامیدی را میان مردم ترویج دهد، از این رو رسالت هنرمندان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر همچون دوران دفاع مقدس، سنگین و اثرگذار است.

مرادی یادآور شد: به زودی فراخوان نمایشگاه عکسی با محوریت نمایش دستاوردها و عملکرد دولت انقلابی در چهارمحال و بختیاری اعلام خواهد شد تا زمینه برای معرفی آنچه در این مدت در مسیر توسعه استان انجام شده است در قالب هنر نیز فراهم شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه دغدغه اصلی دولت انقلابی رفع مشکلات مردم است، اظهار داشت: امروز گام بلند مردمی کردن یارانه ها در اقتصاد ایران در حال انجام است و دولت آبروی خود را در میان گذاشته است تا این اقدام مهم به نتیجه رسیده و یارانه در مسیری صحیح به مردم تعلق گیرد اما دشمن به شدت از این اقدام دولت عصبانی است و به هر نحوی تلاش می‌کند این اقدام را با جوسازی‌های مختلف زیر سوال ببرد.

وی به خارج شدن بخشی از یارانه پرداختی دولت از کشور به صورت قاچاق و استفاده اشاره کرد و افزود: این مسیر نیاز به اصلاح دارد که دولت انقلابی در اقدامی شجاعانه در حال انجام این جراحی اقتصادی است تا یارانه به درستی در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، در نمایشگاه عکس «دهکرد دیروز، شهرکرد امروز» که با همکاری انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد برپا شده است ۱۸ نفر از عکاسان استانی آثار خود را در ۲۱ تابلو با موضوعات آداب و رسوم و سنت‌ها، اماکن و ابنیه تاریخی و موضوعات مربوط به مردم‌شناسی و صنایع‌دستی مرکز استان به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه تا هشتم خرداد همه روزه از ساعت هشت تا ۱۴ در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد پذیرای علاقه‌مندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد