6 هزار بازرسی از واحدهای صنفی خراسان شمالی انجام شد


6 هزار بازرسی از واحدهای صنفی خراسان شمالی انجام شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، 6 هزار بازرسی از واحدهای صنفی، انبارها، شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای این استان انجام شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمد بدری روز دوشنبه اظهار داشت: این بازرسی ها با ۱۰۰ تیم مشترک از دستگاههای اجرایی جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی و و بسیج اقشار در سطح استان انجام شده است.

وی برقراری عدالت اقتصادی، افزایش رضایت مردم استان و افزایش درآمد سرانه آنها از مزایای اجرای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها دانست.

بدری یادآور شد: در استان خراسان شمالی با برگزاری جلسات توجیهی واقناع سازی و اطلاع رسانی برای تولیدکنندگان و فعالان حوزه کشاورزی، اصناف و بازاریان، اقشار مختلف مردم و برگزاری جلسات مستمر ملی و استانی نظارت های مستمر مردمی اجرای این طرح موفق بوده است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در گفت و گوی تلویزیونی روز دوشنبه هفته گذشته خود با مردم از اصلاح سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی خبر داد و گفت که به ازای هر نفر، برای سه دهک اول ۴۰۰ هزار تومان و ۶ دهک بعدی ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.

بانک مرکزی بلافاصله پس از سخنان رییس جمهوری اعلام کرد که یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار ۲۳ میلیون ایرانی معادل ۷۲ میلیون نفر واریز خواهد شد.

این مبلغ برای دو ماه بوده و قرار بود که دولت اعلام کند که چه زمانی این مبلغ قابل برداشت است که چهارشنبه هفته گذشته در اطلاعیه شماره ۲ ستاد تنظیم بازار برداشت مبلغ یک ماه این یارانه یعنی ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی برای

هر نفر اعلام و مقرر شد که قیمت‌های جدید برخی کالاها که ارز ترجیحی دریافت می کردند به‌زودی اعلام شود که مجدد نرخ های جدید ۹ قلم کالا از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن خوراکی، انواع شیر خام و لبنیات توسط ستاد تنظیم بازار مشخص شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403