دادستان قزوین: شرکت غیرمجاز فروش اقساطی خودرو در قزوین پلمب شد


دادستان قزوین: شرکت غیرمجاز فروش اقساطی خودرو در قزوین پلمب شد

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک شرکت که به صورت غیرمجاز اقداما به فروش اقساطی خودرو می کرد، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: طبق گزارش دریافتی و تحقیقات انجام شده، این شرکت غیرمجاز در پوشش نمایشگاه اتومبیل اقدام به فروش اقساطی خودرو می کرد.

وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده، این شرکت فاقد مجوزهای لازم بوده و به همین خاطر محل شرکت با دستور قضایی و توسط ضابطان پلمب شد و برای مدیران این شرکت در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین پرونده قضایی تشکیل شد.

قاسمی در ادامه بیان داشت: طی یک ماهه اخیر نیز یکی از این شرکت ها که به صورت لیزینگی فعالیت می کرد، به دلیل دریافت نکردن مجوزات قانونی از بانک مرکزی با دستور قضایی پلمب شد و پرونده آن نیز در مراحل تحقیقات مقدماتی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: شهروندان باید مراقب فعالیت این شرکت ها باشند و از صحت فعالیت قانونی آنها اطلاع یابند.

وی گفت:توصیه دستگاه قضایی این است که تا حد مقدر و تا تعیین تکلیف وضعیت این شرکت ها نسبت به پیش‌خرید و خرید اقساطی خودرو اقدام نکنند، زیرا تاکنون مجوز قانونی این شرکت ها احراز نشده و در صورت ایفا نشدن تعهدات از سوی آنها، ضمانت اجرایی برای سرمایه‌گذاری شهروندان وجود نخواهد داشت و درگیر مسائل حقوقی و قضایی می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن