اقدام دولت برای حذف ارز ترجیحی، شجاعانه و انقلابی بود


اقدام دولت برای حذف ارز ترجیحی، شجاعانه و انقلابی بود

قزوین – ایرنا – رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: اقدام دولت برای حذف ارز ترجیحی، شجاعانه و انقلابی بود و جلوی اخلال در نظام اقتصادی و قاچاق کالا را گرفت.

مهدی بخشنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حذف یارانه های پنهان و عیان که دولت ها در سالهای متوالی به جامعه اختصاص دادند از مطالبات بخش خصوصی واقعی و مولد اقتصاد کشور بود.

وی افزود: امروز شاهد هستیم دولت سیزدهم با شهامت خوبی اقدام به این کار کرد که امیدواریم با تمهیدات دولت به بهترین نحو ممکن از این مرحله عبور کنیم و یارانه ها را به مردم که در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند به صورت مستقیم پرداخت کنیم.

این مسوول اقتصادی استان قزوین گفت: تا قبل از اجرای این طرح، کالاهای یارانه ای در واحدهای تولیدی به کالاهای دیگر تبدیل می شد و در واقع، یارانه را صادر می کردیم و به اقتصاد کشور آسیب می زدیم.

وی افزود: در این مرحله، همزمان که زیرساخت های لازم برای حذف ارز ترحیجی در کشور به وجود می آید انتظار داریم این دولت با شجاعتی که دارد یکبار برای همیشه هم به دنبال رشد اقتصادی باشد و هم حذف ارز ترحیجی را در سطح جامعه داشته باشیم تا یارانه به افرادی که استحقاق دریافت آن را دارند برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی