21 میلیارد تومان برای تکمیل سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان هزینه شده است


21 میلیارد تومان برای تکمیل سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان هزینه شده است

همدان -ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با بیان اینکه 21 میلیارد تومان برای تکمیل سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان هزینه شده است گفت: فاز اول سایت این نمایشگاه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حمید گلی‌پور» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای فاز اول باید هزینه شود افزود: از سال ۹۳ اقداماتی برای این سایت صورت گرفت اما به علت مشکلات مالی اجرای این پروژه تعطیل شده بود و سال ۱۴۰۰ منابع مجدد برای اجرای این طرح تعریف شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سهامداران این نمایشگاه آورده نقدی جمع شد و منابع بلاعوضی از سازمان توسعه و تجارت تهران و نمایشگاه بین المللی تهران دریافت شد.

گلی‌پور با اشاره به مساحت ۲۰ هکتاری این سایت، توضیح داد: با تکمیل این سایت بزرگترین نمایشگاه غرب کشور را در استان همدان خواهیم داشت و عملیات اجرایی فاز دوم نیز به زودی آغاز می‌شود.

به گفته وی، همچنین پارک اقوام در حاشیه این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور، در دست طراحی است که یک کار فرهنگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تا یک ماه آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان به صورت آزمایشی از فردا سه شنبه با نمایشگاه گل و گیاه، آغاز بکار خواهد کرد.

گلی پور با اشاره به اینکه با افتتاح این سایت همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: ما به سمت نمایشگاه تخصصی می‌رویم تا به صنعت استان و کشور، کمک کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان با بیان اینکه برخی نمایشگاه‌ها در تمام استان‌ها برگزار نمی‌شود و ما امسال، نمایشگاه صنعت آب و صنعت برق را خواهیم داشت ادامه داد: در تقویم سال جاری ۲۵ نمایشگاه پیش بینی شده است.

گلی‌پور با بیان اینکه مکانی برای مطبوعات در سایت جدید در نظر گرفته شده است از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار یک نمایشگاه فرهنگی دیگر استقبال کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟