داور بازی استقلال و مس رفسنجان مشخص شد


داور بازی استقلال و مس رفسنجان مشخص شد

اسامی داوران هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد.

اسامی داوران هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد. نکته جالب در این فهرست، استفاده کمیته داوران از قاضیان جوان برای دیدارهای هفته ما قبل پایانی لیگ برتر است.

استقلال که قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده است، برای حفظ رکورد شکست ناپذیری به مصاف مس می رود و رفسنجانی ها نیز به دنبال پایان دادن به روند شکست ناپذیری آبی پوشان هستند. قرار است یک داور کم نام و نشان این بازی حساس را قضاوت کند.

طبق اعلام کمیته داوران، احمد محمدی قضاوت این بازی را برعهده دارد. او برای نخستین بار یک دیدار استقلال را داوری می کند و در این فصل و دیدارهایی که جزو لیست داوران بوده، اغلب به عنوان داور چهارم سوت زده است.

از جمله بازی هایی که محمدی داور وسط بوده، می توان به دیدار تیم های شهرخودرو و پیکان و همچنین دیدارهای هوادار برابر تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان اشاره کرد.

از جمله دیدارهایی که محمدی در لیگ امسال به عنوان داور چهارم فعالیت کرده می توان به بازی های فولاد و گل گهر، استقلال و نساجی در جام حذفی، نفت مسجد سلیمان و فجر شهید سپاسی، ذوب‌آهن و سپاهان، شهرخودرو و مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!