خطوط تلفن مشترکان مرکز مخابرات شهید کاظمی کرج‌ دچار اختلال می شود


خطوط تلفن مشترکان مرکز مخابرات شهید کاظمی کرج‌ دچار اختلال می شود

کرج - ایرنا - مدیر کل مخابرات منطقه البرز اعلام کرد : خطوط تلفن و دیتای مشترکان مرکز شهید کاظمی کرج  از فردا سه شنبه سوم خرداد ماه دچار اختلال می شود.

عبدالله بیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این اختلال در اجرای عملیات کابل برگردان و توسعه شبکه کابلی خطوط تلفن ثابت و سیار مشترکان این مرکز به مدت ۷۲ ساعت ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: اختلال های مذکور پیش شماره های ۳۲۸۰ الی ۳۲۸۲ – ۳۲۸۶ در محدودۀ کرج ، سرحدآباد ، کوچه های کمیته امداد ، گلبرگ ، عباسپور، نوروزی ،جوادی – لاله شرقی ، بنفشه ، لاله های یکم تا چهارم غربی و گلستان یکم و دوم ایجاد می شود.

وی گفت : در این مدت ارتباط تلفنی و دیتای مشترکین این مرکز در محدوده شهرستان ساوجبلاغ از جمله شهر هشتگرد، شهرک ولیعصر(عج) تا خیابان آزادگان و همچنین بلوار امام خامنه ای حدفاصل چهارراه مصلی تا باشگاه شهید جوینی با اختلال مواجه می شود.

بیان خاطرنشان کرد: پس از اجرای عملیات توسعه خطوط کابلی ، اختلال در تلفن مشترکان برطرف خواهد شد.وی گفت: اکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ شماره تلفن ثابت در استان البرز فعال است.
وی افزود: در زمان حاضر ۹ شرکت خدمات اینترنتی در البرز فعال است که ۵۳ درصد مشترکان خدمات اینترنی از مخابرات و ۴۷ درصد از سایر شرکت ها خدمات دریافت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک