دادستان کل کشور: مردم را باید مرتب در جریان روند اصلاحات اقتصادی قرار داد


دادستان کل کشور: مردم را باید مرتب در جریان روند اصلاحات اقتصادی قرار داد

پارسینه: دادستان کل کشور به اجرای طرح اصلاحات اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: مردم را باید بصورت مرتب در جریان اقدامات و روند انجام این کار قرار داد.

دادستان کل کشور: مردم را باید مرتب در جریان روند اصلاحات اقتصادی قرار داد

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در سفر به کرمانشاه، در گفتگویی، با اشاره به التهابات بوجود آمده در بازار پس از اجرای طرح اصلاحات اقتصادی دولت، اظهارکرد: باتوجه به اینکه دولت دست به یک جراحی بزرگ برای اقتصاد کشور زده، بنابراین پس لرزه ها و تکانه هایی هم خواهد داشت و برخی نوسانات و التهابات بوجود آمده در بازار هم طبیعی است.

وی ادامه داد: باید بتوانیم با مدیریت جامع و کامل این تکانه ها را به حداقل برسانیم و با کار کارشناسی مشکلات بوجود آمده ناشی از این اصلاحات که طبیعی هم هست را به حداقل رساند.

دادستان کل کشور اضافه کرد: دولت و کارشناسان اقتصادی باید بصورت مرتب مردم را در جریان روند کارهای صورت گرفته قرار دهند، چراکه این امر باعث همراهی آنان خواهد شد.

وی یادآورشد: از طرف دیگر فعالین اقتصادی و افرادی که در حوزه تامین مایحتاج و نیازهای مردم کار می کنند نیز باید همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند و در این شرایط به حداقل سود اکتفا کنند تا بتوانند کمکی به دولت و مردم کرده باشند و مایحتاج مردم را با قیمت مناسب به دست آنها برسانند.

منتظری با اشاره به برخی احتکارها و سوء استفاده هایی که برخی سودجویان از شرایط موجود داشته اند، اظهار کرد: چنانچه کسانی باشند که بخواهند در این شرایط با احتکار کالاها برای تامین مایحتاج مردم مشکلات و کمبودی ایجاد کنند، مطمئن باشند که در وهله اول خداوند متعال تقاص مردم را از آنها خواهد گرفت و مال مردم به راحتی از گلوی اینها پایین نخواهد رفت و در وهله دوم هم دستگاه قضایی با آنها برخورد خواهد داشت.

وی افزود: انتظار و انصاف این است که در این شرایط همه دست به دست هم بدهیم تا مردم در رفاه نسبی باشند و مشکلاتشان حل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا